ראן הביסה 0:3 את סנט אטיין ועלתה למקום הראשון

ראן | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

הקבוצה של ז'וליין סטפן השיגה ניצחון רביעי לאחר חמישה מחזורים וסיפקה תצוגה מופלאה נגד הירוקים. גיראסי כבש את השער השלישי העונה בחצי מספרת אדירה. בהמשך: מארסיי נגד מץ

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) לאחר ה-0:2 של ליל על נאנט אמש. הקבוצה החמה בצרפת, ראן, הביסה 0:3 את סנט אטיין ועלתה למקום הראשון בטבלה כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה, עם ארבעה ניצחונות ותיקו בחמישה משחקים. מאוחר יותר מארסיי תארח את מץ ומחר יערכו שבעה משחקים נוספים, כשפריז סן ז'רמן תפגוש את ריימס במשחק המרכזי ב-22:00.

ראן – סנט אטיין 0:3

הקבוצה של ז'וליין סטפן פתחה בסערה את המשחק ושמרה על המומנטום מהניצחון על מונאקו. בדקה ה-33, כדור קרם שהרים בנז'מין בוריגו מצא את נייף אגור הצעיר שנגח את הראשון בצורה מושלמת לרשת. 0:1 לראן במחצית. במחצית השנייה, בדקה ה-47, שער השוויון של הירוקים נפסל בטענת נבדל לאחר החלטת VAR.

בדקה ה-54, מלך השערים של הקבוצה, סרו גיראסי כובש את שערו השלישי העונה בשער מופלא עם חצי מספרת לאחר הרמה של דל קסטיו. בדקה ה-89, המחליף ראפיניה, ברגל שמאל שיחרר כדור נפלא לכדור הונו, שהקפיץ את הכדור בצורה נפלאה מעל השוער. 0:3 לראן בתום תצוגה מופלאה בדרך למקום הראשון בליגה הצרפתית.

בהמשך: מארסיי נגד מץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי