אמבפה בישל פעמיים לאיקרדי, 0:2 לפ.ס.ז' על ריימס וראיקוביץ'

מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה חוגגים עם שחקני פ.ס.ז'. מחפשים ניצחון רביעי ברציפות | Catherine Steenkeste/Getty Images

האלופה מתחילה להיכנס לקצב כשהשיגה ניצחון שלישי ברציפות. האיטלקי שבר בצורת ארוכה ונהנה מצמד של הצרפתי. אקס מכבי ת"א מנע מניימאר שער שלישי. ליון עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. 2:3 למונאקו על שטרסבורג

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו אתמול (ראשון) וגולת הכותרת היא שפריז סן ז'רמן חוזרת לעצמה. האלופה השלימה ניצחון שלישי רצוף, הפעם 0:2 במשחק החוץ נגד ריימס. מונאקו גברה 2:3 על שטרסבורג במשחק משוגע. אכזבה לליון שנפרדה רק ב-1:1 נגד לוריין בחוץ.

ריימס – פריז סן ז'רמן 2:0

הקבוצה של תומאס טוכל עדיין לא מצליחה לכבוש בצרורות אבל זה מתקרב. 65% שליטה בכדור, 21 איומים על השער ומשחק במעמד צד אחד על חשבון הקבוצה של פרדראג ראיקוביץ'.  כוכב המשחק היה מאורו איקרדי שכבש פעמיים ושבר בצורת מאז פברואר (לעתים סופסל או לא שותף), ומי שבישל לו הוא כמובן קיליאן אמבפה שהבריק כבר במחזור שעבר.

בדקה התשיעית הגיע השער הראשון שהקל על האלופה. הצרפתי עשה כאילו הוא בועט ומסר למרכז הרחבה, החלוץ משך הצידה וסיים בקלילות, 0:1. בדקה ה-62 פ.ס.ז' ביססה את היתרון. אמבפה ביצע דאבל פס עם אנחל די מריה, נכנס לרחבה ושלח כדור רוחב, לאיטלקי נותר רק לדחוק לרשת. ניימאר היה רעב גם הוא וכמעט כבש את השלישי אך סחט מראיקוביץ' הצלה גדולה. בינתיים פ.ס.ז' שביעית עם תשע נקודות בעוד ריימס עם נקודה בלבד במקום ה-19.

מאורו איקרדי. שבר בצורת | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מונאקו – שטרסבורג 2:3

המארחת הגיעה רעבה מאוד אחרי ההפסד לריימס במחזור הקודם ופתחה היטב. שיתוף פעולה נהדר בין קווין פולנד לוויסאם בן יידר הסתיים בשער קל של הצרפתי כבר בדקה התשיעית. כשרובן אגילאר הכפיל בנגיחה בתוספת הזמן והעלה ל-0:2. מהדי צ'אירי המחליף כבש לאורחת מייד אחרי שעלה מהספסל (46), אלא שבן יידר הבקיע שוב. פולנד פינק אותו בכדור על מגש של כסף ולצרפתי נותר רק לדחוק לרשת את ה-1:3. אלא שאז הדברים השתבשו.

בדקה ה-55 אורליאן צ'ומני הורחק בצהוב שני מטופש ואקסל דיסאסי השאיר את קבוצתו בתשעה שחקנים! בדקה ה-70 לודביק אורקה צימק ל-2:3 מהנקודה הלבנה, אלא ששטרסבורג לא הצליחה לכבוש שער נוסף בזמן שנותר. הקבוצה של ניקו קובאץ' מדורגת במקום החמישי עם עשר נקודות מחמשת המשחקים הראשונים.

ססק פברגאס. ניצחון קשה למונאקו | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

לוריין – ליון 1:1

בשנה שעברה היא הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות, וזה נראה כמו היסטוריה רחוקה. פתיחת העונה האיומה של ליון המשיכה כאשר סיימה רק ב-1:1 נגד לוריין העולה החדשה, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. בשבוע הבא, אגב, מחכה לה מארסיי.

ממפיס דפאי שוב עלה מהספסל רק במחצית השנייה. בדקה ה-63 יואנה ויסה הצטרף במהירות להתקפה מצד ימין ושלח פצצה לרשת. למזלה של ליון, כעבור 11 דקות לאו דובואה מנע הפסד בשער יפה כשביצע הטעייה ברחבה ובעט בסיבוב לרשת.

ממפיס דפאי. עוד משחק בלי ניצחון לליון | Johnny Fidelin/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות: דיז'ון – מונפלייה 2:2, בורדו – ניס 0:0, אנז'ה – ברסט 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי