ניימאר חמק מעונש, טוכל: "אני שמח. ליגת האלופות קשה מאשתקד"

ניימאר ואלברו גונזאלס מתעמתים. לא ספגו עונש | Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images

הברזילאי, שלפי הווידאו קילל את הבלם סאקאי, נמנע מהשעיה. מאמנו מרוצה: "זו הייתה משימה קשה מאוד להסתדר בלעדיו". פ.ס.ז', ללא די מריה, רוצה ניצחון רביעי ברציפות מחר נגד אנז'ה. נבאס: "הקיץ מאחורינו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בפריז סן ז'רמן נשמו לרווחה לאחר שוועדת התחרויות של הליגה הצרפתית החליטה אתמול (חמישי) שלא להעניש את ניימאר ואלברו גונזאלס, בלם מארסיי, במשחק התגרה המפורסם. הסיבה: העדר ממשיות וחזקות מספיק כלפי שני המקרים. אם הכוכב הברזילאי היה מושעה, הרי שהעונש יכל היה להגיע עד לעשרה משחקים ועל כן היה נעדר מהמסגרת המקומית עד 2021. "חפים מפשע", הייתה הכותרת של "לאקיפ".

"לאחר בחינת המקרה, שמיעת השחקנים ונציגי המועדונים, נציין כי אין בידינו ראיות משכנעות מספיק", נמסר מההתאחדות. כזכור, ניימאר הואשם בכך שקילל "סיני חרא" את הבלם הירוקי סאקאי ופורסמו סרטונים בנושא, בעוד כלפי אלברו נטען שנהג בגזענות.

עם הבשורות האלה תנסה מחר (שישי, 22:00) האלופה להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשתארח את אנז'ה. אמנם ניימאר יוכל לשחק כרגיל ויחפש שער ראשון העונה, אבל אנחל די מריה ולייבין קורזאווה מושעים וייעדרו וכמוהם גם חואן ברנאט הפצוע.

מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה חוגגים עם שחקני פ.ס.ז'. מחפשים ניצחון רביעי ברציפות | Catherine Steenkeste/Getty Images

טוכל התייחס לניימאר: "אני שמח מאוד שהוא לא הושעה. היו לנו כבר 14 היעדרויות אחרי המשחק נגד מארסיי. אם היינו צריכים לשחק בלעדיו למשך מספר שבועות זה היה קשה מאוד". בהמשך הוא דיבר על תפקידו של ניימאר במגרש: "ניסינו משחק חדש נגד ריימס – לשחק במערך 4:1:4:1. ניימאר עשה יותר מדי הגנה. ניימאר צריך לשחק בעמדה קדמית יותר במגרש, אבל הוא מגן טוב כמו שהוא חלוץ טוב".

על ליגת האלופות: "זה הספורט, בכדורגל הכל אפשרי. אנחנו יודעים שעלינו לשחק כמו בשנה שעברה וגם להיות ברי מזל. אני לא יכול לבקש יותר ממה שיש לי, אם כי ליברפול קנו את טיאגו אלקנטרה, מנצ'סטר סיטי התחזקה בהגנה, אתלטיקו מדריד צירפה את סוארס. ליגת האלופות היא אתגר גדול משנה שעברה"

השוער קיילור נבאס דיבר על פתיחת העונה הלא פשוטה: "אני חושב שהקיץ היה מסובך עבור כולם לאור המצב הבריאותי, ההכנה שלנו לעונה נקטעה. המצב הפיזי של הקבוצה הוא המכריע, אנחנו משתפרים בהדרגה והופכים לרגועים יותר. יש לנו סדרה של תוצאות טובות וזה מה שאנחנו צריכים כדי להתקדם".

נייימאר ותומאס טוכל כואבים את ההפסד בגמר | Michael Regan – UEFA / Contributor

אלסנדרו פלורנצי סיפר על הצטרפותו למועדון: "דיברתי עם לאונרדו שהסביר לי מהן הציפיות ממנו ורק לאחר חתימת החוזה שוחחתי עם המאמן. אני חושב ששני הצדדים מרוצים. ניימאר, קיליאן אמבפה, לא תפקידי לבחור. אני מכיר את מרקו וראטי וגם מאורו איקרדי שחקן גדול, יש לנו הרבה שחקנים טובים".

על הגרלת ליגת האלופות שתתקיים הערב: "אם עליי לבחור ממי להימנע, הייתי מעדיף שלא לפגוש את אינטר שהיה לה חלטן ההעברות מצוין. היא קבוצה חזקה ורוצה לזכות. גם אטאלנטה חזקה, תוקפת כל הזמן ויכולה לגרום לבעיות. ללאציו יש את צ'ירו אימובילה".

אלסנדרו פלורנצי לצד ניימאר ומרקו וראטי | Jean Catuffe/Getty Images

היריבה אנז'ה תנסה לנצח את פ.ס.ז' לראשונה בתולדותיה. היא מגיעה למשחק עם מאזן זהה לזה של האלופה – שלושה ניצחונות ושני הפסדים. במחזור האחרון גברה 2:3 על ברסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי