צמד ובישול לניימאר, 1:6 מוחץ לפריז סן ז'רמן על אנז'ה

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי כיכב, אמבפה כבש ובישל גם הוא והאלופה חגגה בבית. שער בכורה לפלורנצי, דרקסלר ואידריסה גיי הוסיפו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן שמה את סאגת המהומה נגד מארסיי מאחוריה ולאחר שקיבלה את הבשורה המשמחת על כך שניימאר לא יספוג עונש הרחקה נוסף, אלופת צרפת חזרה לעשות את מה שהיא רגילה: לדרוס את הליגה הצרפתית. הערב (שישי) היא דרסה 1:6 את אנז'ה בפארק דה פראנס, כאשר הברזילאי כיכב עם צמד ובישול. זהו הניצחון הרביעי ברציפות של הקבוצה מעיר האורות ונראה ששני ההפסדים בפתיחת העונה כבר נשכחו.

אלסנדרו פלורנצי כבש את שערו הראשון במדי פ.ס.ז' והעלה אותה ליתרון בדקה השביעית. חצי שעה לאחר מכן קיליאן אמבפה פרץ לרחבה בדריבל נהדר ובישל לניימאר, שהכפיל עבור הקבוצה של תומאס טוכל. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, מספר 10 הוסיף את שערו השני. איסמעל טראורה ניסה להשאיר את האורחת במשחק וצימק בדקה ה-52, אך חמש דקות לאחר מכן יוליאן דרקסלר הבהיר לו לאיזה כיוון המשחק הולך וקבע 1:4.

אידריסה גיי הבקיע את החמישי של הפריזאים בדקה ה-71 עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשחקן יריב בדרך, ושש דקות לסיום, פאבלו סראביה סידר לאמבפה את השער שחתם את תוצאת הסיום, במסירת רוחב מדויקת מצד שמאל אותה החלוץ ניצל כדי לשלוח את זה פנימה ללא קשיים. הניצחון העלה את פ.ס.ז' למקום השני באופן זמני, אך לא מעט קבוצות יוכלו לעקוף אותה אם ינצחו בהמשך המחזור.

ניימאר וקיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי