אמבפה וניימאר עשויים לנוח, טוכל: "כל פגרת נבחרות היא סיכון"

ניימאר וקיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פ.ס.ז' מחפשת ניצחון ליגה חמישי כשתתארח מחר אצל נים, אך היא סובלת ממכת פציעות. למרות זאת, המאמן הגרמני שוקל לתת מנוחה לכוכביו רגע לפני מנצ'סטר יונייטד: "אנחנו חוששים מפציעות". קן יערוך בכורה?

(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות הליגה הצרפתית תחודש מחר (שישי) עם שני משחקים במסגרת המחזור השביעי. האלופה פריז סן ז'רמן, שמדורגת במקום הרביעי במרחק שתי נקודות מהמוליכה ראן, תקווה להשיג ניצחון חמישי ברציפות כשתתארח אצל נים, רגע לפני המשחק הענק נגד מנצ'סטר יונייטד בפתיחת שלב הבתים בליגת האלופות.

הכוכבים של תומאס טוכל, קיליאן אמבפה וניימאר, נראו נהדר במשחקי הנבחרות אך הם סוחבים מעט עייפות והקבוצה תגיע למשחק בסגל חסר במיוחד. אנחל די מריה וליבו קורזאווה מושעים, אנדר הררה אובחן כחיובי ולקורונה וגם דנילו פריירה שהיה במגע עם כריסטיאנו רונאלדו – בבידוד. גם יוליאן ברנדט, יוליאן דראקסלר, מרקו וראטי ומרקיניוס פצועים (השלושה האחרונים – מהנבחרות) ומאורו איקרדי פצועים.

טוכל שכזכור התעמת עם לאונרדו לאחר הניצחון האחרון, התייחס לשבוע שעבר על כוכביו: "זה טוב לראות אותם משחקים נפלא בנבחרת. קיליאן הבקיע וניימאר שובר שיאים אבל אנחנו מודאגים מפציעות. אני מתעדכן במה שקורה לגביהם כל הזמן. כמובן שגם הטיסות לא עוזרות. גם מחר נטוס".

יוליאן דראקסלר. גם הוא בין רשימת הפצועים | Xavier Laine/Getty Images

על המשחק הקרוב: "האתגר שלנו גדול, עליי למצוא פתרונות כדי שתהיה קבוצה שאפתנית על המגרש בנים, הרכב איתו נוכל לכבוש ולנצח. זה נכון שעוד מעט פוגשים את יונייטד אבל מעולם אל הקלנו ראש במשחק לפני הצ'מפיונס. עוד אמר בנושא: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, יש לנו אמביציה רבה אבל המצב מיוחד לאור הקורונה. בכל פגרת נבחרות יש סיכוי לאבד שחקנים. יש לנו הרבה נעדרים והמצב עלול להסתבך, זה המצב עכשיו".

המאמן לא פסל שלנוכח הנסיבות נראה את החלוץ מויזה קן שהגיע מאברטון עורך את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. "ראפינייה התאמן איתנו כבר עשרה ימים, הוא שחקן טכני, עובד קשה, ואני בטוח שהוא יסתגל במהירות".

נים מגיעה למשחק גם היא עם רשימת נעדרים ארוכה. היא מדורגת במקום ה-13 עם מאזן 2-2-2 בחלוף שישה מחזורים. לפני פגרת הנבחרות השיגה 0:1 חשוב על מונפלייה משער של קשר הכנף רנאוד ריפרט. בשמונת המשחקים הקודמים בין הקבוצות הצליחה נים להפתיע פעם אחת, איי שם ב-1992/93 כשהשיגה 2:3 בחוץ על פ.ס.ז'. פרט לכך הפסידה בכל שבעת המשחקים האחרים. לפני שנה, במחזור פתיחת הליגה, אדינסון קבאני, אמבפה ודי מריה כבשו.

תומאס טוכל. מודאג ממה שקורה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

במשחק נוסף ייערך קרב קצוות בין האחרונה בטבלה דיז'ון (במאזנה נקודה בלבד) שתארח את ראן המוליכה, אחת משתי הקבוצות היחידות שלא הפסידה העונה. ראן אגב קיימה משחק אימון לפני שישה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי