דיווח: לאונרדו ביקש לפטר את תומאס טוכל

תומאס טוכל | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

בצרפת טוענים: בעקבות ההפסד ליונייטד, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן פנה לחברי הדירקטוריון ודרש לסיים את תפקידו של מאמן הקבוצה. פוצ'טינו, אלגרי, מוטה ובלאן ברשימת המועמדים להחליפו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

יממה לאחר ההפסד הביתי 2:1 למנצ'סטר יונייטד במשחק פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, מסתמנת רעידת אדמה בפריז סן ז'רמן. על פי דיווח שפורסם היום (רביעי) בצרפת, המנהל המקצועי לאונרדו פנה לחברי הדירקטוריון של המועדון וביקש לפטר את המאמן תומאס טוכל, שהביא את הקבוצה אשתקד לראשונה בתולדותיה למעמד הגמר המפעל היוקרתי, אך לא הצליח לשים את ידיו על הגביע בעל האוזניים הגדולות ופתח את העונה שני הפסדי ליגה לא צפויים וכאמור תוצאה מאכזבת מאוד ויכולת דלה מול השדים האדומים.

עבור פ.ס.ז', אגב, זה היה ההפסד הביתי ראשון בשלב בתים אירופי מאז שנוצחה על ידי הפועל תל אביב בגביע אופ"א אי שם בשנת 2006. עוד נטען בדווח כי ישנם ארבעה מועמדים לרשת את טוכל, שעשוי לעזוב את פריז סן ז'רמן לאחר כמעט שנתיים וחצי בתפקיד: השמות שנמצאים על הפרק מבחינת מועדון הפאר הצרפתי הם מאוריסיו פוצ'טינו, מסימיליאנו אלגרי, טיאגו מוטה ולורן בלאן.

לאחר ההפסד, טוכל לקח אחריות: "זו ללא שום ספק אחת ההופעות הכי גרועות שלנו, בטח במחצית הראשונה. ניסינו לעשות שינויים טקטיים בגלל הפציעה של אידריסה גיי, ניסינו להכניס כלים התקפיים והסתכנו, אבל שילמנו על כך". גם פרסנל קימפמבה התקשה להסביר את המעידה: "אין לנו שום תירוצים והסברים, אני לא יודע מה לומר חוץ מזה שפשוט לא היינו טובים. לא ביצענו את המשימות שניתנו לנו, היינו איטיים ואיחרנו לחזור להגנה. ברמות האלה אתה משלם על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי