ניימאר, קן ואמבפה להטו ב-0:4 של פריז סן ז'רמן על דיז'ון החלשה

מויזה קן, ניימאר | FRANCK FIFE / Contributor

צמד שערי בכורה של האיטלקי סידר שלוש נקודות מול נועלת הטבלה ומקום ראשון, לפחות זמנית. הברזילאי בישל פעמיים וענד את סרט הקפטן בדקות הסיום. אמבפה המחליף חגג עם צמד משלו. 0:1 למארסיי על לוריין

(גודל טקסט)

אחרי שאנז'ה גברה אתמול 1:2 על ראן, המחזור השמיני בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם שני מפגשים. במוקד: פריז סן ז'רמן התאוששה מההפסד הכואב למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, ניצחה ללא מאמץ מיוחד את דיז'ון החלשה והעפילה זמנית לפסגה. קודם לכן, מארסיי גירדה 0:1 חשוב בחוץ נגד לוריין.

פריז סן ז'רמן – דיז'ון 0:4

אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן התאוששה בקלילות על חשבון נועלת הטבלה. המאמן תומאס טוכל העניק מנוחה למרבית שחקני ההרכב כולל קיליאן אמבפה שהחל את המשחק על הספסל, אך פתח בחלק הקדמי עם מויזה קן וניימאר שהובילו אותו לניצחון חלק. האיטלקי בן ה-20 חגג צמד (3 ו-23) שערי בכורה, כאשר הברזילאי, שענד את סרט הקפטן לאחר יציאתו של מרקיניוס, בישל לו את השני וסידר שער נוסף לאמבפה שעלה מהספסל (73), קבע את תוצאת המשחק עם צמד משלו (82 ו-88) והאלופה חגגה ניצחון ליגה שישי ברציפות שהעלה אותה לפחות באופן זמני למקום הראשון על חשבון ליל, שתשחק מחר מול ניס ותוכל לשוב לפסגה אם תנצח. מנגד, דיז'ון נותרה במקום ה-20 עם שתי נקודות והיא עדיין ללא ניצחון.

לוריין – מארסיי 1:0

אחרי ההפסד לאולימפיאקוס בליגת האלופות באמצע השבוע, מארסיי התאוששה ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות. שער בכורה של הבלם לאונרדו באלרדי הארגנטינאי בדקה ה-54 העניק שלוש נקודות יקרות ודאג להעלות את קבוצתו באופן זמני למקום הרביעי בטבלה עם 15 נקודות מתוך 24 אפשריות. בשלישי, מצפה לחניכיו של אנדרה וילאש בואש משחק ביתי מול מנצ'סטר סיטי ושלושה ימים לאחר מכן הם יארחו את לאנס. מנגד, לוריין נותרה במקום ה-17 עם שבע נקודות והיא תקווה להשיג נקודות כבר במחזור הבא מול דיז'ון.

שחקני מארסיי חוגגים | מארסיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי