אמבפה מציג רקורד בלתי נתפס, נבאס זכה לשבחים

קיליאן אמבפה חוגג | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי היה מעורב בעשרה שערי ליגה בחמש הופעות בלבד. טוכל נשאל האם הפך לשחקן קבוצתי יותר: "זה הכרחי מאוד ויש לו לאן להשתפר". על השוער שעצר פנדל נכתב: "מפקד ההגנה". וגם: עדכון לגבי איקרדי

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן, סגנית אלופת אירופה, פתחה את העונה רע עם שני הפסדים ללא שער זכות, אך המשבר מאחוריה. האלופה הצרפתית השיגה אתמול (שבת) 0:3 על נאנט במה שהיה ניצחונה השביעי ברציפות בליגה, רצף שלא היה לה בכל העונה שעברה. בפעם השלישית ברציפות היא לא ספגה, בין היתר בזכות קיילור נבאס שעצר פנדל. מעבר לכך, מאז הגעתו של טוכל, פ.ס.ז' ניצחה ב-70% ממשחקי החוץ – הרקורד הטוב ביותר עבור מאמן במועדון.

טוכל אמר: "אני מאוד מרוצה, אנחנו עושים הרבה דברים ומרגישים שזה הכרחי. צריך לזכור שאין קהל ולכולם חסרה האנרגיה, האווירה. זה קשה מאוד לקבוצה שלי. שיחקנו נגד יריבה רצינית. ראיתי הרבה רצון וגם איכות במחצית השנייה ואפילו קצת מזל. זו תקופה לא קלה, הקבוצה עייפה נפשית".

האם אמבפה הופך לשחקן קבוצתי יותר: "זה הכרחי מאוד כי הוא מאוד צעיר, יש לו הרבה לאן להשתפר. הוא צריך להישאר ברמה הזו. אנחנו יודעים שהוא שחקן מכריע". הצרפתי הוא הראשון העונה בליגה המקומית שמעורב בעשרה שערים – שישה שערים וארבעה בישולים, וכל זה בחמישה משחקים בלבד.

המאמן הרגיע שאמבפה וכן החלוץ מויזה קן הוחלפו בשל אמצעי זהירות והם ישחקו במחזור אמצע השבוע בליגת האלופות נגד לייפציג. "אני מקווה שלאנדרו פארדס יחזור להתאמן מחר אבל זה לא בטוח לגבי מאורו איקרדי.

אנדר הררה: "היריבה הייתה מסודרת היטב, התגברנו על זה ויצרנו מצבים לאחר שבתחילת המשחק זה לא היה פשוט. אם הפנדל שלהם היה נכנס אולי המצב היה משתנה וצריך להחמיא לשוער שלנו. כעת יש לנו משחק בגרמניה, אנחנו יודעים עד כמה לייפציג חזקה".

פ.ס.ז' נמנעה מהמלכודת בנאנט", נכתב ב"לאקיפ", "זו תוצאה אידאלית שטוכל מרוצה ממנה, בטח לפני הטיסה ללייפציג. כפי שקורה לעתים קרובות – אמבפה חיסל את היריבה, תחילה עם אסיסט מושלם ואז עם שער בפנדל. זה היה ערב תוסס שלו". "כמעט בכל משחק זה אותו הדבר. אף יריבה לא מאמין שאפשר לנצח את פ.ס.ז'", נכתב ב"פראנס פוטבול". היא חזקה מדי בשביל הליגה הזו". השוער נבאס זכה לשבחים. "כמו תמיד מאז הגעתו לצרפת, השוער משרה רוגע על כולם. הוא חד ביציאות לכדורי הגובה, מפקד ההגנה ומראה שהוא הימור בטוח. הוא לא צריך לצעוק הרבה ובפנדל הראה שוב את איכויותיו – אחד השוערים הטובים באירופה, אין ספק".

קיילור נבאס עוצר את הפנדל | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי