פ.ס.ז' תגיש הצעה לראמוס ומבשלת טרייד ענק עם אינטר

סרחיו ראמוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

קפטן ריאל מדריד מסיים את חוזהו בתום העונה, אלופת צרפת אורבת לקשיים אפשרים בינו לבין הקבוצה במו"מ ומתכוונת להגיש לו הצעה גבוהה מאוד. כריסטיאן אריקסן יגיע תמורת לאנדרו פארדס?

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תמיד מחפשת להתחזק, מהווה יעד מסקרן עבור לא מעט כוכבים ותמיד נמצאת בעניינים כששחקן בכיר נמצא על המדף. לפי דיווח שהתפרסם בספרד על ידי העיתונאי רפא אלמנסה – אלופת צרפת אורבת לסרחיו ראמוס.

בלם וקפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד מסיים את חוזהו אצל הבלאנקוס בסוף העונה. אלופת ספרד כמובן תגיש לו הצעה להמשיך, אך פ.ס.ז' עוקבת ותיכנס לתמונה במידה שיתגלו פערים או קשיים כאלה ואחרים בין ראמוס לריאל – ובמועדון מבירת צרפת מוכנים לשלם לבלם סכומים גבוהים מאוד.

בינתיים, באיטליה מדווח על טרייד שמתבשל בין פ.ס.ז' לאינטר, כאשר כריסטיאן אריקסן עשוי לעשות את הדרך מהסן סירו לפארק דה פראנס ומי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא לאנדרו פארדס. לגבי אריקסן, הקשר הדני שהגיע בקול תרועה רמה מטוטנהאם לנראזורי לא מצליח להשתלב ולא מוערך על ידי אנטוניו קונטה, ורק לאחרונה הוא סיפר שהתקופה באינטר זה "לא מה שהוא חלם עליו".

כריסטיאן אריקסן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לגבי פארדס, הארגנטינאי הוא שחקן שכבר הרבה זמן מעורר עניין באינטר והיה קרוב להצטרף למועדון בעבר, כאשר התנהל משא ומתן בין פ.ס.ז' לנראזורי בנוגע למאורו איקרדי ובנוגע למילאן שקריניאר, אך לבסוף הקשר נותר בבירת צרפת.

לאנדרו פארדס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי