טוכל: "לא יודע אם אני כועס על השחקנים, בעיקר מופתע ממה שקרה"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מעל חמש שנים חלפו מאז שפריז סן ז'רמן איבדה יתרון כפול והפסידה ובשורות האלופה מתקשים לעכל את ה-3:2 במונאקו: "אנחנו חייבים לספק תגובה מיידית בליגת האלופות", הצהיר אמבפה שהגיע ל-99 שערים במועדון

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מתקשה לעכל את אירועי אמש (שישי) במונאקו. קיליאן אמבפה כבש צמד מול האקסית כבר במחצית הראשונה והעלה את מאזנו העונה בלבד ל-9 שערים ו-6 בישולים בתשעה משחקים בלבד, נתונים מטורפים לחלוץ בן ה-21 שרק הולך ומשתבח ולזכותו כבר 99 שערים בפריז סן ז'רמן בכל המסגרות – הכובש החמישי של המועדון בכל הזמנים!

אבל זה לא הספיק לפריז סן ז'רמן בנסיכות, מכיוון שססק פברגאס עלה מהספסל למחצית השנייה והוא הצליח לבשל, לכבוש ולהדהים את האלופה שירדה עם הפסד 3:2 מפתיע במיוחד – זו בסך הכל הפעם השנייה שהיא מאבדת יתרון של שני שערים ומפסידב בעידן הקטארי, מאז שהופתעה 4:2 על ידי באסטיה בינואר 2015.

ועד כמה שמדובר בהפתעה גדולה, מונאקו בזכות הניצחון טיפסה זמנית למקום השני בטבלה והיא עם 20 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה והאלופה. למארסיי חסרים שני משחקים במאזנה ואם היא תנצח את שניהם, היא תשתווה לפ.ס.ז'.

ססק פברגאס
פברגאס. שער ובישול בדרך למהפך | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

ביום שלישי תארח פ.ס.ז' את לייפציג בליגת האלופות ויהיה עליה לצאת מההלם עד אז. קיליאן אמבפה, שספק התריס את אוהדי מונאקו שצפו במשחק מבתיהם כאשר נישק את סמל פ.ס.ז' לאחר השערים, לא הסתיר את תחושותיו: "זו הייתה פריז סן ז'רמן עם שני פרצופים שונים. במחצית הראשונה שיחקנו נפלא ובמחצית השנייה היינו רגועים מדי ושילמנו על כך במזומן. הפסדנו משחק בליגה ועכשיו אנחנו חושבים רק על המפגש בליגת האלופות ונצטרך לשאול את עצמנו שאלות חשובות לקראתו. אנחנו חייבים לספק תגובה מיידית ביום שלישי".

המאמן תומאס טוכל נשאל אם הוא כועס ואמר: "אני לא יודע אם אני כועס, אני הרבה יותר מופתע ממה שקרה. כמוכם, גם אני ראיתי שתי מחציות שונות לגמרי. אני גם חושב שהשער השלישי (מויזה קן כבש שער שנפסל בטענה לנבדל) היה חוקי לגמרי ואני ממש לא מבין למה הוא לא אושר. לא שיחקנו בחצי השני באותה אגרסיביות, לא באותה רצינות, פשוט איבדנו שליטה. ב-2:2 עשינו טעות ענקית (שגרמה לפנדל) וזה היה מאוד לא נחוץ".

כשנשאל אם הוא מאשים את שחקניו בהפסד, אמר שוב: "אני יותר מופתע מאשר כועס. נכון שהשחקנים עייפים ושיש שינויים, אבל זו פעם ראשונה ששיחקנו ככה. כנראה שחשבנו שהמשחק גמור ב-0:2, אבל זה אף פעם לא המקרה נגד מונאקו. פשוט לא היינו רציניים מספיק".

קיליאן אמבפה
אמבפה. התגרה באוהדי מונאקו בבתים? | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי