ראיקוביץ' ספג שלישייה מליון, מונאקו שלישית אחרי 0:3 על נים

שחקני ליון | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

אקס מכבי ת"א לא סייע לריימס לברוח מהתחתית אחרי 3:0 בחוץ. החבורה של גרסיה השיגה ניצחון שלישי ברצף הודות לשער של אקמבי ושני בישולים לגימראייש ולדמבלה. הקבוצה מהנסיכות במקום השלישי. ניס הפסידה לדיז'ון

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של הליגה הצרפתית יינעל הלילה (ראשון) בתום המשחק בין סנט אטיין לליל. את היום פתחה היריבה השנואה של הירוקים והשיגה 0:3 קליל על ריימס. מאוחר יותר, מונאקו רשמה 0:3 חלק על נים וטיפסה עד למקום השלישי.

מונאקו – נים 0:3

מונאקו הדהימה את פריז 2:3 במחזור הקודם עם מהפך גדול, והשלימה היום ניצחון רביעי ברציפות על חשבון נים, שקרובה לתחתית הליגה. בדקה ה-19, סופיאן דיופ כבש את הראשון עבור הקבוצה של ניקו קובאץ'. אם עד אז נים עוד הרגישה שיש לה סיכוי לחזור, בדקה ה-69 לוקאס דיו ראה את הכרטיס האדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

משם זה כבר היה פשוט יותר עבור מונאקו, וחמש דקות מאוחר יותר היה זה ג'לסון מרטינס שנגח את ה-0:2 של המארחים. שתי דקות אחר כך קווין פולאנד חתם את תוצאת המשחק מקרוב ושלח את מונאקו לחגוג ולצמק את הפער מפריז המוליכה לשתי נקודות בלבד.

מונאקו חוגגת. כרגע היא במקום השלישי | Pasca Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

ליון – ריימס 0:3

ליון שהגיעה למפגש הביתי אחרי שני ניצחונות רצופים, ידעה ששלוש נקודות נוספות נגד ריימס החלשה, יעלו אותה באופן זמני למקום השני וכצפוי עשתה זאת ללא קושי רב. ליון עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-22 לאחר שממפיס דפאי מצא בכדור גובה את קרל טוקו אקמבי, שסיים בנגיעה.

כעבור 11 דקות מורטו קסאמה עצר התקפה מתפרצת של ליון והורחק באדום ישיר ומשם ריימס יצאה סופית מהמשחק. בדקה ה-49 כובש השער הראשון אקמבי מצא את גימראייש מחוץ לרחבה והברזילאי גרם לפדראג ראיקוביץ' להוציא כדור נוסף מהרשת לאחר בעיטה מרחוק ומוסא דמבלה נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-66. גם זה קרה לאחר בישול של אקמבי שהעביר כדור עומק לחלוץ הצרפתי שהקפיץ מעל הסרבי וקבע 0:3 מרשים לליון.

פרדראג ראיקוביץ' | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

ניס – דיז'ון 3:1

יריבת הפועל באר שבע רשמה הפסד ליגה שני ברציפות ונותרה במקום ה-11, בעוד נועלת הטבלה ניצחה לראשונה העונה אחרי שבעה משחקים. דיז'ון אמנם עדיין אחרונה, אך עם מספר נקודות זהה (7) לזה של שטרסבורג מהמקום ה-19, שתי נקודות מפחות לוריין מהמקום ה-18 ורק שלוש פחות מריימס שנמצאת מעל הקו האדום. מאמה באלדה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-21 עם סיומת טובה מתוך הרחבה, ועשר דקות לאחר מכן גלודי אנגונדה מוזינגה בבעיטה אדירה ברגל שמאל מחוץ לרחבה קבע 0:2 עם ביצוע נהדר. באלדה קבע 0:3 אחרי טעות חמורה בהגנת ניס בדקה ה-66, ואמין גוירי רק צימק בדקה ה-79 בפנדל וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני דיז'ון חוגגים | NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images

תוצאת נוספות:

לאנס – אנז'ה 3:1
לוריין – מונפלייה 3:1
מץ – ברסט 2:0
סנט אטיין – ליל 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי