ליון עלתה לפסגה עם 1:4 מוחץ על ניס, רק 1:1 למארסיי מול ריימס

שחקני ליון חוגגים | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

הקבוצה של רודי גרסיה דילגה זמנית למקום הראשון בליגה הצרפתית, אחרי שהביסה את הכתומים-שחורים. דפאי, קאדוורה, אקאמבי ואוואר כבשו. ראיקוביץ' וחבריו סחטו תיקו משחקניו של אנדרה וילאש בואש

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון של העונה בליגה הצרפתית מתקרב לסיומו והערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-16, עם שלושה משחקים. במוקד, ליון עלתה לפסגה לפחות באופן זמני, אחרי שגברה 1:3 על ניס. מוקדם יותר, מארסיי סיימה בתיקו מאכזב נגד ריימס.

ניס – ליון 4:1

הקבוצה שפגשה את הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית ממשיכה לקרטע, ולמרות שהשיגה ניצחון על נים לפני שלושה ימים, הערב היא חזרה לסורה עם הפסד ביתי. מנגד, החבורה מחבל הרון סופרת 13 משחקים ללא הפסד, כולל חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים. ליון במקום הראשון, כאמור, אם כי ניצחונות של פ.ס.ז' וליל יורידו אותה משם.

ממפיס דפאי כבש את הראשון של האורחת עם פנדל מוצלח בדקה ה-32, שבע דקות אחר כך טינו קאדוורה הכפיל ודקה לפני ההפסקה, אמין גואירי צימק לטובת ניס. בדקה ה-64, קאדוורה הוסיף בישול לקארל טוקו אקאמבי שהבקיע את השלישי של ליון ומי שחתם את תוצאת הסיום היה חוסם אוואר, שמצא את הרשת בדקה ה-73.

דפאי וקורנט חוגגים. ליון בפסגה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מארסיי – ריימס 1:1

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש סגרה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, מה שעשוי להרחיק אותה משלוש היריבות שלה לצמרת הטבלה. מהעבר השני, פרדראג ראיקוביץ' וחבריו לא יכולים לחגוג את הנקודה יותר מדי, שכן המרחק בינם לקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד, כשיתר קבוצות התחתית טרם שיחקו במחזור הנוכחי. יוטו נגאטומו כבש שער עצמי שהעניק את היתרון לריימס, אבל פלוריאן ת'ובאן איזן בדקה ה-45.

תוצאה נוספת: מץ – לאנס 0:2

ת'ובאן. מארסיי עדיין תקועה | NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי