0:4 לפ.ס.ז' על שטרסבורג, ליון בפסגה אחרי 0:3 על נאנט

קיליאן אמבפה חוגג עם אידריסה גיי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

האלופה פירקה, אמבפה כבש. הקבוצה של רודי גרסיה עלה למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על ליל, שניצחה 2:3 את מונפלייה. פ.ס.ז' שלישית עם נקודה פחות. אנז'ה הפתיעה את מארסיי

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית יצא הערב (רביעי) לדרך, כאשר במוקד פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 את שטרסבורג וחזרה לנצח. ליון עלתה לפסגה על חשבון ליל בזכות הפרש שערים עדיף אחרי 0:3 על נאנט, וגם ליל עצמה ניצחה, כאשר גברה 2:3 על מונפלייה. ליון ראשונה עם 36 נקודות, לליל מספר זהה, פ.ס.ז' אחריהם עם 35 נק'.

פ.ס.ז' – שטרסבורג 0:4

ניצחון קליל לאלופה, ששבה לנצח אחרי התיקו מול ליל במחזור הקודם. קיליאן אמבפה, שהיה בספק למשחק, פתח בהרכב ואף מצא את הרשת. הקבוצה סובלת ממכת חיסורים קשה, כשמלבד ניימאר הפצוע, גם חואן ברנאט, לאנדרו פארדס, פאבלו סראביה, דנילו פריירה, פרסנל קימפמבה, לאבין קורזאווה, מאורו איקרדי ואלסנדרו פלורנצי נעדרו.

החגיגה החלה עם שער של הקשר בן ה-18 טימוטי פמבלה, שכבש שער בכורה בקריירה המקצוענית שלו בדקה ה-18. אמבפה הכפיל רק בדקה ה-80, ולקראת הסיום אידריסה גיי בדקה ה-88 ומויזה קן בדקה ה-90+1 קבעו את תוצאת המשחק.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

ליון – נאנט 0:3

מקום ראשון לקבוצה של רודי גרסיה, שהביסה את היריבה מהתחתית, חיברה ניצחון שני ברציפות ורשמה משחק ליגה 14 ברציפות ללא הפסד. קארל טוקו אקמבי העניק יתרון כבר בדקה הרביעית, טינו קאדוורה
הכפיל בדקה ה-37. מסכת השערים נגמרה כבר במחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-44 היה זה לוקאס פאקטה הברזילאי שקבע את תוצאת המשחק.

שחקני ליון חוגגים | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

מונפלייה – ליל 3:2

זה היה קשה ומותח, אך לבסוף האורחים רשמו ניצחון דרמטי עם שכר מכריע לקראת הסיום. אמנם הם איבדו את המקום הראשון בעקבות הפרש שערים, אך הם עדיין חזק בצמרת ורשמו משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בליגה. טימותי וואה העניק לליל יתרון בדקה ה-23, וגאטן לבורדה השווה בדקה ה-57. בדקה ה-68 ג'ונתן איקונה החזיר את היתרון לליל בפנדל מדויק שקבע 1:2, אך שוב הקבוצה ספגה שוויון, הפעם על ידי אנדי דלורט בדקה ה-70. ואז, בדקה ה-86, הגיע שער הניצחון הכל כך חשוב ויקר, אשר נכבש על ידי בוראק יילמאז בן ה-35.

שחקני ליל חוגגים | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות

בורדו – ריימס 3:1
לאנס – ברסט 1:2
ניס – לוריין 2:2
נים – דיז'ון 3:1
ראן – מץ 0:1
אנז'ה – מארסיי 1:2
מונאקו – סנט אטיין 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי