פ.ס.ז' פיטרה את תומאס טוכל, פוצ'טינו המועמד המוביל

תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, בישר למאמן על סיום דרכו, דווקא לאחר הניצחון 0:4 על שטרסבורג בליגה. הארגנטינאי נחשב לבעל הסיכוי הגבוה ביותר להחליפו, גם אלגרי מועמד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

זעזוע בפריז סן ז'רמן: תומאס טוכל פוטר היום (חמישי) מתפקידו כמאמן אלופת צרפת, דווקא לאחר ניצחון 0:4 על שטרסבורג אמש וכשקבוצתו במקום השלישי בטבלת הליגה המקומית, במרחק נקודה בלבד מהפסגה ועם כרטיס מובטח לשמינית גמר ליגת האלופות – שם מחכה לה ברצלונה.

ב"בילד" וב"סקיי" הגרמני נכתב כי המנהל המקצועי לאונרדו בישר למאמן על ההחלטה לסיים את דרכו לאחר המשחק. במהלך החודשים האחרונים נכתב לא אחת על רצונו של הברזילאי להיפרד מטוכל, כשגם בתקשורת הצרפתית העלו בפני המאמן את שאלת מעמדו כמעט אחרי כל משחק, ללא קשר לתוצאה שלו.

טוכל בן ה-47, שזכה בטרבל צרפתי בעונה שעברה ואף הוביל את פריז סן ז'רמן להופעתה הראשונה אי פעם בגמר ליגת האלופות, הגיע למועדון מעיר האורות מבורוסיה דורטמונד בקיץ 2018 ובסך הכל זכה בשתי אליפויות ובגביע אחד. לאחרונה התלונן המאמן על חוסר הערכה כלפיו בראיון לתקשורת בארצו: "מעולם לא הייתה לנו תחושה שאנשים משתכנעים מאיתנו ומכירים ביכולות שלנו. לפעמים זה קצת מכעיס או מעציב אותי, אבל גם הופך אותי ליותר חזק כי אני לומד להתמודד עם זה ואם כולם יחשבו שאתה טוב, אתה לא תשתפר".

תומאס טוכל, לאונרדו
טוכל ולאונרדו. כנראה שבפרידה לא היו חיוכים | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

עם סיום דרכו של הגרמני צפוי להיפתח מרוץ קדחתני על התפקיד שהתפנה על הקווים של אלופת צרפת, כאשר מאמנים בכירים שפנויים כרגע, כמו מאוריסיו פוצ'טינו (ששיחק בפ.ס.ז' בשנים 2001-2003) ומקס אלגרי, כבר מוזרים. פוצ'טינו נחשב למועמד המוביל ומדווח כמי שכבר נמצא במגעים למשרה.

בינתיים, כתב ה"בילד" כריסטיאן פאלק, מי שדיווח על פיטוריו של טוכל, הספיק גם לעדכן כי המאמן מוכן לפרק הבא בקריירה שלו ומעוניין לאמן את ארסנל או את מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי