התגובה הצינית של ניימאר: "ארוחה בבית כן, 500 אנשים – לא"

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אחרי הדיווחים על כך שתכנן אירוע הומה אדם בביתו בברזיל, בעיצומה של מגפת הקורונה, כוכב פריז סן ז'רמן שלח עקיצה בסרטון שהעלה לרשתות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

המסיבות של ניימאר כבר מזמן הפסיקו להיות מיתוס בעולם הכדורגל, והפכו למציאות שגוררת סיקור בלתי פוסק בכלי התקשורת, בדגש על מדורי הרכילות. בין אם זה לכבוד יום ההולדת שלו, הקרנבל, חג המולד או משהו, תמיד מדובר באירוע בעלויות אסטרונומיות שמעורר שיח נרחב. במקרה האחרון השיח התעורר מסיבות פחות טובות לברזילאי, שהחליט לארגן מסיבה עבור 500 אנשים לכבוד ערב השנה, בעיצומה של מגפת הקורונה – כך על פי דיווח ב"או גלובו".

אחרי שחטף אש מכל הכיוונים על המעשה החמור וחסר האחריות, ניימאר דאג לפרסם "תמונת מצב" עוקצנית בה הראה לעוקביו ברשתות החברתיות שהמסיבה נמשכת, אך בנוכחות נמוכה הרבה יותר. כוכב פריז סן ז'רמן העלה סרטון ומסר: "ארוחת ערב בבית, בריחוק חברתי בין כסא לכסא. משפחה יש, חברים יש, 500 אנשים לא".

זו הייתה ההתייחסות הראשונה של ניימאר להאשמות נגדו, זאת לאחר שמוקדם יותר השבוע הכחיש באמצעות עורך דינו את השמועות על ארגון המסיבה: "ניימאר לא עורך שום מסיבה השנה", הצהיר דאי קרספו, יועץ התקשורת שלו, ברשתות החברתיות שלשום, "אנחנו בשיא המגפה והוא מבלה עם חבריו ובני משפחתו, עמם יחגוג את כניסת השנה החדשה".

הסטורי של ניימאר | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי