פחות מ-50% חושבים שפ.ס.ז' תהיה אלופה, פוצ'טינו הגן על אמבפה

קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

פ.ס.ז' תארח את ברסט בשבת, המאמן יחפש ניצחון בכורה. בסקר ב"לאקיפ", רק 46% מניחים שהקבוצה תשמור על הכתר. החלוץ חטף מפטי: "הוא מנסה יותר מדי לחקות את ניימאר ואין לו את האיכות לכך". וגם: איקרדי חוזר

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

משחק הבכורה של מאוריסיו פוצ'טינו כמאמן פריז סן ז'רמן הסתיים באכזבה גדולה כשאלופת צרפת סיימה רק ב-1:1 נגד סנט אטיין. מחר (שבת), פ.ס.ז' תרצה לחזור למסלול הניצחונות כשעבור המאמן יהיה זה משחק ביתי ראשון. היריבה: ברסט (מדורגת עשירית בטבלה), אותה ניצחה פ.ס.ז' בכל ששת המשחקים האחרונים ביניהן ולא הפסידה לה מעולם (עשרה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

הלחץ בשורות האלופה שלא משכנעת העונה – הוא גדול. בסקר גדול שערך עיתון הספורט "לאקיפ", בהשתתפות קרוב ל-90 אלף מצביעים – פחות מ-50% הימרו שפ.ס.ז' תוכל לשמור על כתר האליפות שלה. הקבוצה של פוצ'טינו קיבלה רק 46% מהקולות. 36% מהנשאלים הימרו על ליון.

פוצ'טינו צפוי לקבל מעין חיזוק לקראת המשחק כאשר החלוץ מאורו איקרדי שסבל משתי פציעות מסובכות ושותף רק לחמש דקות בשלושת החודשים אחרונים – שב לאימונים וייכלל בסגל למשחק. מנגד, נראה שאלסנדרו פלורנצי ולייבין קורזואה שהתאמנו אף הם – זקוקים לעוד זמן. ניימאר ייעדר שוב ובמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק הסופר קאפ הצרפתי ביום רביעי, כשעל פי פוצ'טינו ביממה הקרובה יתקבלו תוצאות בדיקות שערך הברזילאי ורק אז תתקבל החלטה באשר למשחק באמצע השבוע.

| Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

בצרפת עסקו לא מעט בשיבוץ המעניין של מרקו וראטי ששיחק כמספר 10 במשחק האחרון. הקשר האיטלקי רשם 111 מסירות (92.5% דיוק) ונגע בכדור לא פחות מ-146 פעמים. "יש תחושה מוזרה אחרי המשחק האחרון – אתה רוצה לצפות בו שוב למרות שלא היה כדורגל גדול – כדי לחזות בווראטי בעמדתו החדשה", נכתב בצרפת.

מי שזכה לביקורות לאחר המשחק האחרון הוא קיליאן אמבפה שרשם הופעה חלשה. עמנואל פטי, שזכה עם צרפת במונדיאל ב-1998, ניתח גם הוא: "יש לו הבעות גוף מעצבנות ולא חיוביות, מעבר לבעיות פיזיות מתחילת העונה. יש תחושה שהוא עובר תהליך של 'ניימאריס', כלומר רוצה לעשות הכל על המגרש ולחקות את חברו שלא לצורך, על אף שאין לו את האיכויות לכך. הוא מנסה יותר מדי. הוא צריך להיות ספונטני ולשחק על המהירות שלו".

פוצ'טינו הגן על אמבפה ושחקניו החדשים וטען במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני מאוד מרוצה מהסגל וחשוב שביחד נשתפר. עברו כבר כמה ימים אחרי חגיגות השנה החדשה ואמבפה בכושר טוב פיזית ומנטלית, בתקווה שהוא שוב יראה כמה הוא נהנה מכדורגל ואת האיכויות והיכולות שלו. אני מצפה למשחק הבית הראשון שלי וזה יהיה ערב מיוחד, אבל כמובן שיחסרו האוהדים. אני מאושר להגיע לפארק דה פראנס שוב והמטרה שלנו תהיה לנצח ולאורך זמן למצוא את הגרסה הכי טובה של עצמנו".

וראטי. מעורר עניין בעמדה מספר 10 | John Berry/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי