פוצ'טינו רשם ניצחון בכורה בפ.ס.ז', 2:2 דרמטי בין ליון לראן

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

אלופת צרפת גברה 0:3 על ברסט במשחק הביתי הראשון של הארגנטינאי על הקווים. קן, איקרדי וסראביה כבשו. הקבוצה של גארסיה חזרה מפיגור כפול בתוך כחמש דקות. 1:3 לראיקוביץ' וריימס נגד סנט אטיין, ניצחון למונאקו

(גודל טקסט)

הליגה הצרפתית הגבירה קצב בשבועות האחרונים, והערב (שבת) הושלם גם המחזור ה-19 על לא פחות מעשרה משחקים. במוקד, פריז סן ז'רמן חזרה לפסגה לאחר שניצחה 0:3 את ברסט, כשבמקביל ליון הצליחה לחלץ נקודה נגד ראן עם 2:2 דרמטי. בנוסף, מונאקו ניצחה 0:3 את אנז'ה, ריימס גברה 1:3 על סנט אטיין.

פריז סן ז'רמן – ברסט 0:3

שלושה ימים בלבד חלפו מאז שמאוריסיו פוצ'טינו ציין את משחקו הראשון על הקווים של פ.ס.ז', אך הוא לא הצליח לנצח סנט אטיין וסיים ב-1:1 מאכזב עבורו. הערב ניהל הארגנטינאי את משחקו הביתי הראשון כמאמן אלופת צרפת והפעם זה הלך הרבה יותר טוב עבורו כאשר גבר על ברסט ועלה לפסגת הטבלה.

בהיעדרו של ניימאר הפצוע, מויזה קן שוב קיבל את המקום בשלישייה הקדמית, ובדקה ה-16 הצליח משחק שני ברצף למצוא את הרשת, כאשר נגח לשער הריק אחרי כדור קרן שיצר ערבוביה גדולה ברחבה של האורחת. קיליאן אמבפה איים ללא הפסקה במהלך המשחק, אך באופן לא שגרתי החמיץ בכל פעם מול השער. קיילור נבאס היה מבין השחקנים הפעילים ביותר במשחק לאחר שהציל מספר פעמים את קבוצתו משער שוויון.

פוצ'טינו. ניצחון ראשון כמאמן פ.ס.ז' | ALAIN JOCARD/AFP via Getty Images

מאורו איקרדי עלה מהספסל במהלך המחצית השנייה, ובדקה ה-81 הוא ראה את אמבפה יוצא לעוד מבצע אישי גדול ומבשל לו את השער השני של פ.ס.ז' במשחק. כדקה לאחר מכן איקרדי נכנס לנעלי המבשל וסידר בעקב לפבלו סראבייה הספרדי שער נפלא, ובכך המשחק בבירת צרפת נחתם.

ראן – ליון 2:2

בידיעה שהיא עשויה לאבד את הפסגה הערב, ליון של רודי גארסיה רשמה סיום משחק דרמטי מאוד אצל ראן מהמקום השלישי בטבלה. המארחת הציגה כדורגל נהדר במחצית הראשונה ואף עלתה ליתרון אחרי שער של קלמנט גארנייה בדקה ה-20. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה לוח התוצאות כבר הראה 0:2 והיה נדמה שהאורחת בדרך להפסד בטוח, אבל שלוש דקות גדולות של ממפיס דפאיי (79) וג'ייסון דנייר (82) השיגו לגארסיה נקודה יקרה והבטיחה לו את המקום הראשון למחזור נוסף.

סיום משחק דרמטי עבור ליון | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

ריימס – סנט אטיין 1:3

אחרי שהצליח לשמור על רשת נקייה במשחק הקודם, פרדראג ראיקוביץ' לא הצליח לעשות זאת שוב, אך רשם עוד משחק נהדר במדי ריימס. קבוצתו של הסרבי הצליחה לברוח מהקו האדום בשבועות האחרונים והערב רשמה משחק נפלא נגד הירוקים. בולאיה דיה היה האיש הבולט ביותר במחצית הראשונה עם צמד. בדקה ה-58 מת'יו קפארו כבש את השלישי עבור המארחת, צ'ארלס אבי רק צימק לקראת הסיום.

ראיקוביץ'. ניצחון חשוב לריימס | Valentin Desbriel/Icon Sport via Getty Images

מונאקו – אנז'ה 0:3

קבוצתו של ניקו קובאץ' רשמה 2:5 גדול אצל לוריין במחזור שעבר והערב היא שוב רשמה ניצחון מעודד עבורה, אשר העניק לה שלוש נקודות חשובות לקראת מאבקי הצמרת. בדקה ה-40 הגיע הבלם גיירמו מאריפאן בתזמון מושלם לכדור חוזר ושבר את הקרח במשחק. בדקה ה-72 קווין וולאנד הכפיל את היתרון וסטפן יובטיץ' נעץ את השלישי בדקה ה-81 וחתם את המשחק.

תוצאות נוספות

דיז'ון – מארסיי 0:0
נים – ליל 1:0
בורדו – לוריין 1:2
לאנס – שטרסבורג 1:0
מץ – ניס 1:1
מונפלייה – נאנט 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי