פוצ'טינו: "מצפים לעתיד טוב". אמבפה שוב חוטף, קן סוחט שבחים

מאוריסיו פוצ'טינו | Xavier Laine/Getty Images

המאמן זכה לשלט מרגש מהקהל ושמח על ניצחון הבכורה: "אם כולם יהיו בריאים - נהיה חזקים מאוד". הצרפתי שוב לא הבקיע: "כופה את עצמה ומאבד את הכדרור והיעילות". החלוץ "תמיד על המשמר, כובש ממעט הזדמנויות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי תיקו 1:1 נגד סנט אטיין, מאוריסיו פוצ'טינו חיכה בקוצר רוח למשחק הבית הראשון שלו. "18 שנה אחר כך – חזרת הבית, ברוך הבא!", זה השלט שהכינו לו האוהדים. פריז סן ז'רמן עשתה את העבודה עם 0:3 על ברסט ונהנתה בין היתר מקאמבק של מאורו איקרדי שחזר לכבוש לראשונה מאז ה-27 בספטמבר. יוליאן דראקסלר רשם ציון דרך עם הופעת הליגה המאה שלו בליגה הצרפתית. יש לו 13 שערים ו-19 בישולים.

בצרפת לא ממש התרשמו מהיכולת של פריז סן ז'רמן אבל כן ממויזה קן. החלוץ הגיע לתשעה שערי ליגה העונה, יותר ממה שהיה לו בשנתיים ביובנטוס ובאברטון. "הוא תמיד על המשמר, ממשיך לשפר את הסטטיסטיקה שלו. אפשר להבין מדוע פ.ס.ז' רוצה אותו לצמיתות ומנהלת משא ומתן על רכישתו. כמו תמיד, הוא לא זקוק להרבה מצבים כדי לכבוש", נכתב ב"לאקיפ". "פ.ס.ז' נחלה הצלחה ראשונה עם פוצ'טינו, רמת המשחק הייתה טובה יותר אך עליה להשתפר כדי לזכות בפסגה", נכתב ב"לה פריזיאן". מי ספג ביקורת? אמבפה ששוב לא כבש. " לעתים קרובות הוא כופה את עצמו ומאבד את הכדרור והיעילות שלו. הוא מחפש את עצמו בינתיים ב-2021", נכתב.

פוצ'טינו אמר על ניצחון הבכורה: "זה מרגיש טוב להשיג ניצחון ראשון כמאמן כאן. אנו מרוצים גם מהתוצאה, ראינו שיפור, זה פרי המאמץ של השחקנים. כמובן שאנחנו יודעים שעלינו להשתפר באספקטים רבים, אך יחד עם זאת אחרי ימים ספורים במועדון ובמשחק השני בלבד – אנחנו מרוצים ומצפים לעתיד. כמובן זה חשוב לקבוצה ששחקנים יהיו כשירים וזמינים כדי לעזור לקבוצה. אנחנו קבוצה ולא שחקנים בודדים. אם כולם יהיו בריאים נהיה קבוצה חזקה מאוד".

המאמן המשיך: "אני מסכים שעלינו לשמור על אינטנסיביות במחצית השנייה. אני שמח כי הפצועים מתחילים להתאושש – מאורו (איקרדי), פאבלו (סראביה), דראקסלר, אלסנדרו פלורנצי גם יש לנו אופציות מהספסל. אמבפה? הוא עשה דברים טובים מאוד, הוא לא הבקיע אבל זה יקרה בפעם אחרת. איקרדי חזר מפציעה לא פשוטה. הוא עובד, יחזור לאט לאט. כמובן שטוב עבורו להבקיע בשביל הניצחון. אני מצפה שכל שחקן יגרום לי לחשוב שהוא שווה מקום בהרכב".

ביום שלישי ינסה פוצ'טינו לזכות בתואר ראשון כמאמן: "זה משחק מיוחד עבורי ועבור פ.ס.ז'", אמר בהתייחס לקרב נגד מארסיי בסופר קאפ הצרפתי. "אנחנו מקווים שיהיה לנו משחק טוב ונגיע בתנאים הטובים ביותר כדי להיות תחרותיים. מארסיי יריבה גדולה אבל בכל פעם שאנחנו משחקים – אנחנו רוצים לנצח".

פאבלו סראביה שעלה מהספסל וכבש אף הוא: "התחלנו טוב, זה היה משחק קשה, ביצענו שינויים עם המאמן החדש. עלינו להסתגל לדרישות שלו והיה חשוב לנצח. הוא רוצה שניגע יותר בכדור ונפעיל לחץ גבוה כדי לערער את הביטחון של היריב. יש דברים דומים בינו לבין תומאס טוכל אך יש גם שינויים. צברנו ביטחון לקראת המשחק ביום רביעי, זה משחק אחר ואתגר קשה. אנחנו רוצים להניף עוד גביע".

קיליאן אמבפה | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי