הראשון של פוצ'טינו: פ.ס.ז' גברה על מארסיי וזכתה בסופרקאפ

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

המאמן החדש של אלופת צרפת זכה בתואר הראשון שלו בקריירה על הקווים אחרי 1:2 על מארסיי. ניימאר חזר מהפציעה וכבש, גם איקרדי מצא את הרשת. פאייט צימק

(גודל טקסט)

מזל טוב למאוריסיו פוצ'טינו. מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן השיג הערב (רביעי) את התואר הראשון שלו כמאמן, אחרי שקבוצתו גברה 1:2 על מארסיי וזכתה בסופרקאפ הצרפתי בפעם השמינית ברציפות, וכעת היא תחזור להתרכז בליגה כדי לנסות להשיג גם אליפות שמינית ברציפות, שכן כרגע היא נמצאת במקום השני בטבלה.

שלא תבינו לא נכון, פ.ס.ז' עדיין רחוקה מלהיראות כפי שהוא רוצה להיראות ואפשר להגיד שמארסיי הייתה יותר טובה בגמר הזה. הבשורה הכי טובה עבור הזוכה הטרייה בתואר היא ללא ספק חזרתו של ניימאר למגרשים, אחרי שהברזילאי נעדר בחודש האחרון. הוא פתח על הספסל הערב ועלה כמחליף בדקה ה-65, ובהמשך גם מצא את הרשת.

חניכיו של פוצ'טינו עלו ל-0:1 בדקה ה-39, כאשר אנחל די מריה סיפק כדור עומק אדיר אל רחבת מארסיי. מאורו איקרדי נגח לעבר השער, נהדף על ידי סטיב מנדנדה, אך עט על הריבאונד ומקרוב הצליח לדחוף את הרגל ולדחוק את הכדור לרשת. ניימאר הכפיל וקבע 0:2 בדקה ה-88 בפנדל מדויק, ודקה אחת בלבד לאחר מכן דימיטרי פאייט צימק בשער נהדר, שלא הספיק לחניכיו של אנדרה וילאש בואש לחזור – ופ.ס.ז' זכתה בתואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי