ניימאר התגרה אחרי הזכייה בתואר וחטף: "לימדו אותי להוריד את הזבל"

מאוריסיו פוצ'טינו ושחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הכוכב הגיע ל-80 שערים בפ.ס.ז' ב-98 הופעות ועקץ את אלברו, הבלם לא נשאר חייב. הברזילאי המשיך: "כבר שכחת איך זוכים בגביעים". המאמן שחגג תואר ראשון בקריירה: "השחקנים נהדרים". איקרדי זכה לשבחים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עבור פריז סן ז'רמן תארים מקומיים הם עניין שבשגרה אך מי שחגג אתמול (רביעי) ובגדול היה המאמן מאוריסיו פוצ'טינו שבמשחקו השלישי על הקווים בעיר האורות זכה בתואר ראשון בקריירה כמאמן. פ.ס.ז' גברה 1:2 על מארסיי וזכתה בפעם העשירית בתולדותיה בסופר קאפ הצרפתי, שמונה מהן ברציפות. מאורו איקרדי פתח בהרכב לראשונה מאז תחילת אוקטובר והבקיע ראשון, וניימאר המחליף כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה. הוא דייק ב-18 מ-19 הפנדלים שלו במדי פ.ס.ז'.

ניימאר הגיע ל-80 שערים בפ.ס.ז' ב-98 משחקים בלבד וכמובן שלא שכח לסגור חשבון עם הבלם אלברו איתו התעמת במשחק הקודם בין הקבוצות (במסגרת הליגה). בלם מארסיי תיקל את הברזילאי באגרסיביות ולאחר מכן המריבה עברה לרשתות החברתיות. ניימאר היה זה שהתחיל כשכתב על רקע תמונתו חוגג את השער והזכייה בתואר: "אלברו, זה אתה, נכון?". על תמונתו אוחז בראש של ניימאר, כתב: "הוריי לימדו אותי להוציא את הזבל. יאללה מארסיי, תמיד".

הברזילאי המשיך: "שכחת איך זוכים בתארים". אלברו ענה בדרך יצירתית עם תמונה של פלה עם שלוש זכיות במונדיאלים וכתב לו: "אתה תמיד תהיה בצלו הנצחי של המלך". ניימאר רצה להגיד את המילה האחרונה ואמר: "בזכותי הפכת למפורסם" והוסיף סמיילים נקרעים מצחוק.

קרב הציוצים בין ניימאר ואלברו

פוצ'טינו היה מאוד שמח: "אני גאה ומרגיש נהדר, רוצה לברך את השחקנים ולהגיד להם תודה וכך גם למועדון על האמון בנו, הם נתנו לנו את האפשרות להילחם על תארים גדולים. זה היה מיוחד עבורנו לנצח יריבה קשה ולזכות בתואר בטח במועדון שגרם לי להיות אדם טוב יותר ושחקן טוב יותר". המאמן התייחס גם לקודמו בתפקיד תומאס טוכל ואמר: יש לי מחשבה עליו ועל הצוות שלו שאפשרו לנו לשחק במעמד הזה"". עוד הוסיף: "יש לנו שחקנים מאוד אינטליגנטיים עם יכולת הסתגלות נהדרת".

מרקיניוס אמר: "תמיד נהדר לזכות בגביע ולא חשוב נגד מי. הגענו לכאן כדי לעשות היסטוריה. זה צעד נוסף עבור המאמן החדש, יש פילוסופיה חדשה וכמובן יעדים רבים בדרך. אני שמח שאנחנו משתפרים ועוברים שינוי. אני חושב שבסך הכל שיחקנו טוב והגיע לנו לזכות בתואר".

איקרדי שכבש: "התואר הראשון הוא באמת חשוב. אנחנו רוצים לשחזר את העונה המוצלחת מאשתקד בזירה המקומית. עליי להמשיך להבקיע שערים ולעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית כדי להצליח". באינסטגרם כתב החלוץ: "אנחנו לא משחקים בגמרים אלא מנצחים בגמרים".

מאורו איקרדי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

ב"לאקיפ" פרגנו לאיטלקי: "אישר סופית את חזרתו להרכב, זה בדיוק מה שהוא היה צריך. הוא שוב נראה כמו הסקורר מהעונה הראשנה", נכתב. "שבועיים אחרי שמונה וכבר פוצ'טינו זכה בזכות שחקנים לרגע שיא כמאמן. הוא יודע שפריז הוא חייב רק לנצח", נכתב גם כן. בתקשורת הצרפתית ציינו כי מדובר גם בנקמה על ההפסד במשחק הליגה שגלש לאלימות. על ניימאר נכתב: "קאמבק מוצלח, כבר בנגיעה הראשונה סיפק עקב מרהיב. הוא עזר להפעיל לחץ על מארסיי וניצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי