קורזאווה כבש שער ניצחון לפ.ס.ז' נגד אנז'ה, מארסיי הובכה בביתה

ניקלס אליאסון חוגג, אכזבה במארסיי | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

האלופה התקשתה, אמבפה החמיץ ובדקה ה-70 המגן בעט מהאוויר לרשת והעלה את קבוצתו לפסגה ביתרון זמני של שתי נקודות על פני ליון. הקבוצה של וילאש-בואש נכנעה לנים האחרונה בטבלה. תובאן החמיץ פנדל, צמד לאליאסון

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגה הצרפתית נפתח כבר אתמול (שישי) עם ניצחונה של מונאקו 2:3 על מונפלייה. היום (שבת) נערכו שני משחקים נוספים. האלופה פריז סן ז'רמן, גברה 0:1 על אנז'ה והעפילה למקום הראשון (ללא מאמנה מאוריסיו פוצ'טינו שאובחו כחיובי לקורונה). עוד קודם לכן, מארסיי של אנדרה וילאש-בואש רשמה הפסד ביתי מאכזב 2:1 לנים האחרונה בטבלה ערב פתיחת המחזור.

אנז'ה – פריז סן ז'רמן 1:0

האלופה, שזכתה בתואר הראשון העונה באמצע השבוע, התקשתה מאוד לאיים על השער נגד המערך המעובה של המארחת. ניימאר שחזר להרכב התקרב פעם אחת ובדקה 43 – מויזה קן כמעט כבש בנגיחה אחרי הרמה של אנחל די מריה. קיליאן אמבפה לא ממש הורגש.

פ.ס.ז' לא ביצעה שינויים בהפסקה והגשם הלך והתחזק. בדקה ה-48 אמבפה קיבל מסירה טובה מקן אבל בעט לרשת החיצונית. כעבור ארבע דקות קיילור נבאס רשם הדיפה ענקית אחרי נגיחה של לואיס דיוני. בדקה ה-55 שוב אמבפה נע נהדר לעומק וקיבל מסירה אדירה מניימאר – אבל שוב החמיץ ומשחק רביעי ברציפות שהוא לא הבקיע. בדקה ה-69 מאורו איקרדי עלה מהספסל כדי לחזק את ההתקפה על חשבונו של קן.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1027178
אמבפה. עוד משחק מתסכל
This image has an empty alt attribute; its file name is 1027177

מיד לאחר מכן דווקא לאבין קורזאווה (70) היה זה שהושיע את האלופה עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי כדור שנהדף מההגנה, שערו הראשון מאז פברואר. פאבלו סראביה החליף את אמבפה עשר דקות לסיום וגם די מריה פינה את מקומו לאנדר הררה במגמה ברורה – לשמור על היתרון. קורזאווה נפצע והוחלף ארבע דקות לסיום ובמקומו נכנס פרנסל קימפבה.

חסוס פרס שניהל את המשחק במקומו של פוצ'טינו, עמד במשימה. האלופה עלתה לפסגה עם 42 נקודות ביתרון שתי נקודות על פני ליון שתשחק מחר נגד מץ ותוכל לחזור לראשות הטבלה. במחזור הבא תפגוש פ.ס.ז' את מונפלייה השמינית בעוד אנז'ה תתארח אצל בורדו.

לייבין קורזאווה חוגג | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

מארסיי – נים 2:1

הקבוצה של בואש רשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. הפעם מדובר כבר בהשפלה גדולה – כשנכנעה בביתה, בוולדרום, לאחרונה בטבלה, אותה ניצחה בכל ארבעת מפגשי הליגה האחרונים. בדקה ה-35 הכל היה יכול להשתנות כאשר הקבוצה זכתה לפנדל אחרי נגיעת יד ברחבת היריבה, אך פלוריאן תובאן בעט ברשלנות החוצה.

בתוך שלוש דקות במחצית השנייה המארחת שילמה מחיר כבד. ניקלס אליאסון רשם שערי בכורה העונה בדקות 55 ו-58 מבישולים של סופיאן אלקוש. בואש לא היה מרוצה ממה שקרה על המגרש וביצע חילוף מרובע בדקה ה-65. החלוץ דריו בנדטו עוד השאיר תקווה כשצימק למארסיי בדקה ה-85 בבעיטה בסיבוב אחרי שגיאה של ההגנה אך לא מעבר לכך.

עם הניצחון העפילה נים למקום ה-18 בטבלה, לפחות זמנית. היריבה הבאה של בואש תהיה מונאקו הרביעית בטבלה – בהחלט לא פשוט.

ניקלס אליאסון חוגג, אכזבה במארסיי | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images
פלוריאן תובאן | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי