קשר פ.ס.ז' עוקץ את טוכל: "האימונים יותר אינטנסיביים עם פוצ'טינו"

מאוריסיו פוצ'טינו | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

פארדס שלח רמז למאמן הקודם: "לא היינו רגילים לזה". הארגנטינאי חיובי לקורונה ולא ידריך מול מונפלייה בשבת, עוזרו: "ההילה שלו תחסר, הוא צפה בכל האימונים השבוע בווידאו בשידור חי". ניימאר ואמבפה יפתחו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

משחק הבכורה של מאוריסיו פוצ'טינו בפריז סן ז'רמן הסתיים ב-1:1 מאכזב מול סנט אטיין, אך מאז הוא זכה בסופר קאפ הצרפתי וניצח בשלושת משחקיו הבאים. טוב, לא בדיוק בשלושה, אלא בשניים שהוא עצמו הדריך, שכן במשחק האחרון מול אנז'ה הקבוצה ניצחה 0:1, אך המאמן הארגנטינאי צפה בו מהבית מכיוון שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. גם מחר (שישי) הוא לא ידריך מול מונפלייה במשחק שיפתח את המחזור ה-21 בליגה הצרפתית.

בינתיים, קשר אלופת צרפת, לאנדרו פארדס, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מחר מול היריבה שלא ניצחה כבר שישה משחקים, ושלח עקיצה קטנה לעבר המאמן הקודם, תומאס טוכל: "האימונים יותר אינטנסיביים עכשיו ועלו בהשוואה למה שהיינו רגילים אליו. הרעיונות שונים".

הקשר הארגנטינאי אבל התייחס לשמועות על עזיבה וטרייד אפשרי עם אינטר על כריסטיאן אריקסן: "יש הרבה דיבורים, אבל אני נשאר כאן. אני מאוד שמח בפ.ס.ז' ונהנה מהיום-יום במועדון הזה. חוץ מזה, יש לי חברים נפלאים לקבוצה".

תומאס טוכל, לאנדרו פארדס | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

קיליאן אמבפה, שלא כבש בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, דבר אליו הוא כלל לא רגיל, יעלה כמובן התקפה כשלצדו ישחקו ניימאר ואנחל די מריה. בשפיץ אמור לפתוח מויזה קן. הבשורות הטובות הן חזרתם של טילו קהרר וראפיניה, שהחלימו מנגיף הקורונה וייכללו בסגל. קולין דאגבה טרם החלים ולא ישחק, כמו גם אנדר הררה וחואן ברנאט הפצועים.

מי שעמד על הקווים במשחק האחרון מול אנז'ה ויעמוד גם מחר הוא עוזרו הנאמן של פוצ'טינו, חסוס פרס, ששימש כעוזרו גם בתקופה בטוטנהאם. לקראת המשחק הוא אמר: "ההילה של פוצ'טינו תחסר לנו. ההיעדרות שלו משפיעה על כולם, כי ההשפעה שלו במהלך המשחק היא חיונית. הוא מנהיג. הוא הצליח לראות את כל האימונים השבוע בשידור חי עם המצלמות שלנו ופיקח על העניינים".

חסוס פרס | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי