אמבפה כבש צמד, ניימאר ואיקרדי הוסיפו ופ.ס.ז' הביסה 0:4 את מונפלייה

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הצרפתי הצעיר מצא את הרשת לראשונה ב-2021, גם הברזילאי חגג בהופעתו המאה אחרי תקופה ארוכה והארגנטינאי השלים את החגיגה מול הקבוצה ממרכז הטבלה שנותרה ב-10 שחקנים כבר אחרי 19 דקות

(גודל טקסט)

בסך הכל חלף שבוע מאז שמאוריסיו פוצ'טינו נמצא חיובי לקורונה, אבל המאמן הטרי של פריז סן ז'רמן, מי שמונה רק בתחילת החודש, הספיק לחזור הערב (שישי) ולעמוד על הקווים כדי להוביל את אלופת צרפת לניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרת, 0:4 על מונפלייה.

פ.ס.ז' מתחילה לקבל את מרבית הפצועים בחזרה והערב זו הייתה הזדמנות נוספת לפוצ'טינו לפתוח בהרכב עם קיליאן אמבפה וניימאר יחד, אולם היה מעניין לראות את אמבפה מתחת לחלוץ, מאורו איקרדי, ניימאר הוצב בשמאל ואת רביעיית ההתקפה השלים אנחל די מריה ששיחק באגף ימין.

המארחת הפעילה לחץ מן הפתיחה וכבר אחרי 19 דקות השיגה יתרון משמעותי: אמנם היא לא עלתה אז על לוח התוצאות, אבל השוער יונאס אומלן השוויצרי תיקל בחריפות את אמבפה וקיבל כרטיס צהוב, אלא ששופטי המסך המליצו לשנות את ההחלטה, השופט הראשי הלך לצפות באירוע ובסופו של דבר גם הראה לשוער את הכרטיס האדום. משם לפ.ס.ז' כבר היה קל יותר ובמהרה, בדקה ה-34, היא ניצלה את היתרון המספרי גם כדי לעלות ליתרון כאשר די מריה מצא את אמבפה והאחרון כבש מקרוב את שערו הראשון ב-2021 וה-13 העונה בליגה הצרפתית.

אמבפה מקפיץ לרשת | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images
ניימאר ואמבפה. שוב רוקדים וחוגגים יחד על הדשא | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

במחצית השנייה הצליחה המארחת פשוט לגמור את המשחק תוך ארבע דקות: היא לא כבשה בהן שער או שניים, אלא שלושה שערים תוך ארבע דקות. ניימאר בהופעתו המאה בפ.ס.ז' כבש בדקה ה-59 (בסך הכל שערו השלישי העונה בליגה בהופעתו התשיעית, אך לזכותו 81 שערים בכל המסגרות מאז הגיע לעיר האורות), איקרדי הצטרף לחגיגה בדקה ה-61 ואמבפה השלים צמד בדקה ה-63 כדי קבוע 0:4 בסיום.

האלופה שמרה על הפסגה ולפחות זמנית היא עם יתרון של שלוש נקודות על פני ליל שבמקום השני וחמש הפרש ממארסיי השלישית. מונפלייה עם משחק שביעי ברצף ללא ניצחון, למזלה עדיין במקום ה-11 ועם יתרון דו ספרתי מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי