צפו במהומות: אוהדי מארסיי תקפו את מתחם האימונים, המשחק נגד ראן נדחה

מארסיי | NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images

סערה בצרפת: במטרה לגרום לנשיא המועדון להתפטר בעקבות שורת הפסדים, האוהדים השליכו אבוקות וחזיזים ואף פצעו את שחקן הקבוצה, אלברו, מה שמנע את קיום המפגש שתוכנן למוצ"ש. "הלם מוחלט, נדרשת תגובה חמורה"

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

סערה גדולה התחוללה הערב (שבת) בכדורגל הצרפתי: אוהדי מארסיי הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה וביצעו מתקפה אלימה במטרה לגרום לנשיא ז'אק-הנרי אירו להתפטר, זאת לאחר שאנדרה וילאש בואש ושחקניו הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בעקבות המהומה, המשחק בין מארסיי לראן, שתוכנן להיערך הערב בשעה 22:00, נדחה למועד שייקבע בהמשך כאשר ה-24 בפברואר סומן כאפשרות.

על פי הדיווח ב-"RMC", בין 150 ל-200 אוהדים ניסו לפרוץ למתחם רוברט לואי דרייפוס בו מתאמנת הקבוצה והשליכו אבוקות וחזיזים. בנוסף, פורסמו תמונות של אוהדים צועדים ברחובות ונושאים שלטים שקראו להנהלה להתפטר, כשחלקם כוונו אישית לנשיא אירו. ב"ל'אקיפ'" הוסיפו כי שוטרים הוזעקו למקום על מנת להרגיע את המהומות.

בצרפת נכתב כי אחת האבוקות פגעה בשחקן מארסיי אלברו גונסאלס, אם כי לספרדי לא נגרם נזק. אוהדי שנכחו במקום טענו בפני התקשורת כי לא הייתה כוונה לפגוע בגונסאלס, אם כי הנשיא ודימיטרי פאייט כן סומנו כמטרות.

"300 עובדים במועדון שרויים בהלם מוחלט לאחר שחוו מתקפה שלא ניתן לתאר", מסר ז'אק-הנרי אירו בתגובתו הראשונה לאירוע האלים, "מה שקרה היום דורש את התגובה החמורה ביותר כנגד אלה שגרמו את הצרות, אשר קוראים לעצמם אוהדים אך הורסים מתקנים ומאיימים על עובדים ושחקנים".

מחזור שביעי רצוף ללא ניצחון למונפלייה

בתוך כך, משחק אחד שכן נערך הערב בצרפת הפגיש בין לאנס למונפלייה. האחרונה ספגה הפסד 2:1 ובכך השלימה שבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, מה שמשאיר אותה במקום ה-11 לפחות עד משחקה של ניס מחר. צ'יק עומאר דוקורה כבש שער אחד ובישל את השני לגאל קאקוטה, שהבטיח את שלוש הנקודות לעולה החדשה שמדורגת שישית לאחר הניצחון הערב. אליה וואהי צימק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי