ניימאר: "רוצה להישאר ומקווה שגם אמבפה". בצרפת קטלו על ההפסד

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הכוכב הבהיר כי לא יבקש לעזוב את פ.ס.ז': "אני באמת שמח, דברים השתנו. אני והוא כמו אחים, רוצה לעזור לו". פוצ'טינו על ההפסד ללוריין: "תאונה, המשחק הכי גרוע מאז הגעתי". ב"לאקיפ" קטלו: איפה ארבעת המופלאים?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רשמה מבוכה גדולה אתמול (ראשון) כשנכנעה 3:2 ללוריין מהקו האדום. מאוריסיו פוצ'טינו אמנם זכה בסופר קאפ הצרפתי אך ראה את קבוצתו יורדת למקום השלישי בטבלה עם איבוד נקודות שני בחמישה משחקים. המאזן שלו בליגה עומד על שלושה ניצחונות, תיקו והפסד. בכלל, חמישה הפסדים ב-22 מחזורים זה הרקורד הכי גרוע של פ.ס.ז' בעידן הקטארי. זה לא קרה לה מאז עונת 2011/12.

ניימאר דייק פעמיים מהנקודה הלבנה והיה לראשון בפ.ס.ז' מאז זלאטן איברהימוביץ' נגד מארסיי (ב-4.10.2015) שעושה זאת, אך גם זה לא הספיק. בכל מקרה, הכוכב הברזילאי, שמדי קיץ יש שמועות על חזרה אפשרית שלו לקאמפ נואו – היה דווקא נקודת האור של הקבוצה כשהצהיר בראיון ל-"TF1" שהוא רוצה להישאר וקרא גם לקיליאן אמבפה להמשיך בעור האורות. נזכיר כי לניימאר חוזה עד 2022 והיו דיווחים שונים על מו"מ להארכת חוזהו. ב-101 משחקים במועדון כבש ניימאר מספר עצום של 83 שערים אך סבל מפציעות.

"אני שמח היום, אני באמת שמח", אמר ניימאר. "אני לא יכול להסביר בדיוק למה, אבל הדברים השתנו מאוד. היום אני מרגיש טוב, הסתגלתי. אני רגוע יותר ומאושר יותר. אני רוצה להמשיך בפ.ס.ז'. אני רוצה שגם קיליאן יישאר. אנחנו רוצים שפ.ס.ז' תהיה קבוצה נהדרת. אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורגל ולהיות מאושרים, זה הכי חשוב".

מאוריסיו פוצ'טינו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

עוד אמר על אמבפה: "אני והוא ממש כמו אחים, ואני הבכור. אנחנו אוהבים לשחק יחד. אני רוצה לעזור לו להפיק מעצמו את המיטב, הוא ילד זהב. אני קורא לו 'גולדן בוי' כי יש לו לב ענק. בתור כדורגלן כולם יודעים מה הוא שווה אבל הוא מדהים גם מחוץ למגרש. הוא מחייך, הוא שמח, הוא יודע לעשות כיף. אנחנו מאוד דומים ועלינו להיות מאושרים במאה אחוז". הכוכב סיפר גם על ההפסד בגמר ליגת האלופות: "בכיתי, רציתי להביא את הגביע לצרפתי. למרבה הצער לא עשינו זאת, אבל יהיו לנו עוד הזדמנויות כדי להגיע לגמר והפעם לזכות ולסיים את זה".

בחזרה למשחק. פוצ'טינו ניסה להסביר: "התאמצנו ושיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה. הרגשנו שהמשחק הופך להיות בשליטתנו אבל הפסדנו כי ספגנו פעמיים. עלינו להשתפר וזה מה שנעשה. נראה כי זה היה המשחק הכי גרוע שלנו, אבל השחקנים ישתפרו. זו הייתה תאונה וצריך להמשיך הלאה. ביום רביעי יש לשנו הזדמנות טובה לתקן את הרושם מהמשחק הזה".

אנחל די מריה אמר: "אני לא חושב ששיחקנו טוב, עשינו טעויות והם הצליחו לנצל אותן, בעיקר בהגנה, אבל הדברים האלה יכולים לקרות בכדורגל. הכי חשוב זה לדחוף קדימה ולהמשיך להילחם על התואר. אנחנו מודעים ליכולת שלנו ועלינו להשתפר. נהיה חייבים לחזור לנצח בהקדם, ניתן את כל מה שאנחנו יכולים".

ניימאר ודי מריה. "איפה הכוכבים?" | John Berry/Getty Images

"פריז שקטה מאוד", נכתב בשער "לאקיפ" על רקע תמונה של ניימאר מאוכזב. "זה ממש חור ברשת. אף אחד לא ציפה שדווקא נגד היריבה הזו יספוג פוצ'טינו הפסד בחורה. היעדרותו של מרקו וראטי הייתה מכרעת". עוד נכתב: "המחצית הראשונה הייתה פשוט מסורבלת, כדורגל לא ראוי מצד פ.ס.ז'. 'ארבעת המופלאים' לא עזרו". הכוונה היא, כמובן, לדי מאריה, ניימאר, אמבפה וגם מאורו איקרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי