דיווח בברזיל: ניימאר קרוב להארכת חוזהו בפ.ס.ז' בארבע שנים

ניימאר, קיליאן אמבפה | Xinhua/Aurelien Morissard via Getty Images

הברזילאי על סף חתימה, פוצ'טינו אמר על כך במסיבת העיתונאים: "מאמין שהוא ואמבפה יישארו כאן זמן רב, זה מבוסס על מה שאני רואה". הצרפתי זכה לשבחים ממאמנו ואמר על חברו לחוד: "ניימאר הוא מרכז הפרויקט שלנו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העונה של פריז סן ז'רמן לא מצליח להתרומם. סגנית אלופת אירופה ירדה למקום השלישי אחרי שנכנעה 3:2 ללוריין במשחק מביש, במה שהיה הפסד הבכורה של מאוריסיו פוצ'טינו. מחר (רביעי), פ.ס.ז' תארח את נים בתקווה להתאושש. אולם, מה שמטריד את האוהדים לא פחות הוא עתידם של צמד הכוכבים קיליאן אמבפה וניימאר. פוצ'טינו התייחס לכך וגילה אופטימיות שהשניים יישארו.

בראיון ל-"RMC" אמר פוצ'טינו: "אני מאמין ששניהם יישארו וימשיכו כאן זמן רב". כשנשאל האם הוא יודע זאת בוודאות או שמדובר בתחושה, אמר: "זו הרגשה, אבל זה מבוסס גם על מה שאני רואה. הם כל הזמן שמחים ומחייכים, הם נהנים כאן ואני מאמין בעבודה וביכולת של המועדון לשמור עליהם כאן". הצרפתי כבש 106 שערים ב-148 הופעות במדי פ.ס.ז', כשרק רוברט לבנדובסקי (186) וליאו מסי (206) כבשו יותר ממנו מאז בחמש הליגות הבכירות.

פוצ'טינו החמיא לצרפתי:  "לפני כמה ימים דיברתי עם אחד מחבריו לקבוצה ואמרנו זה לזה – 'מי לא אוהב את קיליאן. החיוך והאנרגיות שלו. הוא שחקן צעיר, היה אלוף עולם כבר בגיל 19, בזכות הכישרון האדיר שלו זה נורמלי שכולם אוהבים אותו. הוא רק בן 22 אבל משחק בצורה בוגרת מאוד כאילו הוא בן 35, מאוד אינטיליגנטי. הוא מבין שיש תקופות בכדורגל, עליות ומורדות".

פוצ'טינו. אופטימי לגבי הישארות הכוכבים | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

המאמן המשיך: "אתה צריך להיות חיובי ולהמשיך לעבוד קשה כדי לשנות את התקופות האלה. לנו אין ספקות, זה ברור. אנחנו מדברים איתו, אבל גם עם השחקנים האחרים". כזכור, לאחר ההפסד של פ.ס.ז', ניימאר הבהיר כי הוא רוצה להמשיך בקבוצה ומקווה שגם אמבפה, כך שישנה סיבה לאופטימיות. בברזיל, אגב, פורסם היום ברשת TNT כי ניימאר קרוב לסיכום על הארכת חוזהו בארבע שנים ושהודעה על כך עשויה להתפרסם בשבוע הקרוב.

אמבפה עצמו התראיין ל"פראנס פוטבול" במולדתו וסיפר על הקשר המיוחד עם ניימאר: "תמיד האמנתי ששחקנים גדולים נועדו לשחק ביחד וזה היה ברור בינינו. ניימאר הוא מרכז הפרויקט, ואני שם כדי לעזור לו. כשהגעתי לקבוצה עדיין לא הייתי כוכב, היה עליי להוכיח זאת על המגרש. נייימאר מסוגל לעשות הכל, הוא הכי טוב בעולם. כשהוא הגיע לפ.ס.ז' הבנו עד כמה. הוא לא אחד שמופיע ורוקד כשמנצחים 0:5 אלא גם ב-0:0. אני לא יודע אם כולם מודעים לכך שהוא מבין הכל".

עוד אמר: "לעולם לא אשכח איך עזר לי בקבוצה בימים הראשונים. כשאתה בן 18 ומגיע לחדר הלבשה כזה – מדובר במצב לא פשוט. בקבוצות הגדולות האלה, 60% מההצלחה שלך תלויה בכדורגל שלך והשאר באופן שבו אתה מתאקלם בקבוצה חברתית. הוא עזר לי ולא אשכח לו את זה".

אמבפה וניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי