לפני בארסה: פ.ס.ז' ניצחה 1:2 את ניס. מונפלייה הדהימה את ליון

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

רגע לפני הקרב בקאמפ נואו בשלישי בשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת צרפת רשמה ניצחון שלישי ברציפות, חזרה זמנית לפסגה תייחל להפסד של ליל. הקבוצה של רודי גרסיה הפסידה 2:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 של הליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) את שלוש נקודות חשובות עבור פריז סן ז'רמן, שגברה 1:2 על ניס וחזרה זמנית לפסגה, רגע לפני הקרב מול ברצלונה ביום שלישי. בנוסף, מונפלייה הדהימה את ליון עם 1:2 וריימס נפרדה ב-1:1 מלאנס.

פ.ס.ז' – ניס 1:2

אלופת צרפת, ללא ניימאר הפצוע, גמגמה והייתה רחוקה מלהבריק, אך השיגה ניצחון חשוב מאוד, שהיה השלישי ברציפות שלה. כעת, היא חזרה זמנית למקום הראשון בטבלה, כאשר במאזנה 54 נקודות. מאוריסיו פוצ'טינו וחניכיו ייחלו להפסד מפתיע של ליל מחר מול ברסט, וזאת רגע לפני המשחק בקאמפ נואו ביום שלישי מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות.

יוליאן דראקסלר העלה את פ.ס.ז' ליתרון בדקה ה-22, כאשר טילו קהרר העביר כדור רוחב מהאגף הימני, מאורו איקרדי שלח אותו לקורה, והגרמני המשיך מהריבאונד לרשת. למחצית השנייה עלתה ניס אחרת, הייתה מצוינת ובדקה ה-50 גם השוותה ל-1:1 בזכות כיבוש של רוני לופס. האורחת המשיכה לרשום דקות טובות, אך לצערה ספגה בדקה ה-76 ונכנעה לנגיחה של מויזה קן, אשר קבע את תוצאת המשחק והעניק ניצחון לאלופת צרפת.

קיליאן אמבפה, אלכסיס קלוד מאוריס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ליון – מונפלייה 2:1

איזה פספוס לקבוצה של רודי גרסיה, שנעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ניצחון נוסף היום היה מעלה אותם זמנית לפסגה, אך הם נכנעו לאורחים שעלו למקום השמיני וחיברו ניצחון שני ברצף. טיי סבנייה העלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-20 אחרי שקיבל בישול מאנדי דלור, גבר על השומר שלו ושלח כדור מצוין אל הפינה השמאלית.

רגע לפני השריקה למחצית, בדקה ה-45+1, לוקאס פאקטה השווה ל-1:1 כשנהנה מריבאונד שהגיע היישר אליו והמשיך לרשת. ליון חיפשה מהפך, אך דווקא האורחת הייתה זו שכבשה פעם נוספת והכריעה את המשחק. ומי כבש את המשחק? אלייה וואהי הצעיר, בסך הכל בן 18, והכישרון הזה סופר כבר שלושה שערים בשבעה משחקים בלבד. החלוץ קיבל ריבאונד משחקן הגנה של המארחת, המשיך לרשת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות.

שחקני מונפלייה חוגגים | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

ריימס – לאנס 1:1

רק לפני מספר ימים הובכה ריימס כאשר הפסידה 4:3 בגביע הצרפתי נגד ואלנסיין מהליגה השנייה. הקבוצה של פרדראג ראיקוביץ' לא הצליחה להתאושש גם הערב נגד לאנס מהמקום השישי בליגה, זאת למרות שער יתרון של ארבר זנלי בדקה ה-13. לאנס החמיצה פנדל כרבע שעה מפתיחת המשחק, אך בדקה ה-61 השיגה את שער השוויון כשפלוריאן סוטוקה הכניע את השוער הסרבי וקבע את תוצאת המשחק.

פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי