טיאגו סילבה מרוצה מעזיבת פ.ס.ז': "כל העונה הייתה חרא"

טיאגו סילבה | Sam Bagnall - AMA/Getty Images

בלם צ'לסי חושף סודות מקבוצתו הקודמת, בה שיחק בין 2012 ל-2020: "הלחץ לזכות בליגת האלופות עצום, הליגה הצרפתית לא הייתה מעניינת"

(גודל טקסט)

טיאגו סילבה עזב בקיץ האחרון את פריז סן ז'רמן אחרי שמונה עונות. הבלם הברזילאי בן ה-36 סיים את חוזהו וחתם בצ'לסי, בה לאחרונה איחד כוחות עם תומאס טוכל שמונה למאמן, והיה כמובן האיש שהדריך אותו בעונה הקודמת במדי אלופת צרפת.

בראיון מיוחד למגזין "FourFourTwo", סילבה סיפר שהוא היה שמח לצאת מסיר הלחץ בפ.ס.ז', שכבר לקחה את ההצלחה המקומית בצרפת כמובנת מאליה והיעד היחיד אליו כיוונו ומכוונים במועדון הוא זכייה בליגת האלופות.

כזכור, בעונה הקודמת פ.ס.ז' הגיע לראשונה בתולדותיה לגמר הצ'מפיונס ליג, אך נכנעה בגמר לבאיירן מינכן. האימפריה מצרפת, שהשקיעה מיליונים על גבי מיליונים בעשור האחרון, עדיין ממתינה להניף בפעם הראשונה את הגביע עם האוזניים הגדולות, ומי יודע, אולי זה יקרה העונה. במשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר, הקבוצה הביסה את ברצלונה עם 1:4 סופר מרשים בקאמפ נואו.

תומאס טוכל, טיאגו סילבה | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

כעת טיאגו סילבה חושף: "הלחץ בפ.ס.ז' לזכות בפעם הראשונה תחת ההנהלה הקטארית בליגת האלופות הוא עצום. הקבוצה עובדת רק סביב המטרה הזאת, לא בשביל לזכות באליפות בצרפת. אין טעם לקחת שלושה תארים בצרפת בעונה, כפי שעשינו כמה פעמים, ולהיות מודחים בשמינית או ברבע גמר ליגת האלופות".

"תמיד הרגיש ברגע שהודחנו מליגת האלופות שכל העונה כולה הייתה חרא", סיפר הבלם הברזילאי ועל הדרך סיפק הוכחה כמה התארים המקומיים לא מעניינים את אלופת צרפת, ששולטת בגזרה המקומית ביד רמה ולקחה שבע אליפויות מתוך שמונה האחרונות, כאשר רק מונאקו של קיליאן אמבפה וברנרדו סילבה ב-2016/17 שברה את הדומיננטיות שלה.

סילבה נשמע יותר מרוצה בצ'לסי: "כאן האווירה שונה בנוגע למפעלים האירופיים. המועדון כבר הצליח בעבר לזכות בליגת האלופות, ובראש סדר העדיפויות נמצאת הפרמיירליג". בינתיים, הבלם הברזילאי ייעדר מהמשחק של הבלוז הערב בשמינית גמר הצ'מפיונס מול אתלטיקו מדריד.

טיאגו סילבה אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות לבאיירן מינכן | Laurence Griffiths – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי