פ.ס.ז' רומזת לאמבפה: "הגיע הזמן שנקבל החלטה"

קיליאן אמבפה | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

המנהל המקצועי לאונרדו התראיין בצרפת והתייחס לעתידו של החלוץ: "הגענו לנקודה שבה חייבים לנקוט עמדה". על ניימאר: "ההחלטה מתי לחתום היא שלו, אנחנו משדרים על אותו גל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בזמן שהיא נכנסת לישורת האחרונה של העונה ומתקרבת לפגרת הקיץ, או ליתר דיוק לחלון ההעברות שייפתח בה, פריז סן ז'רמן ממשיכה לעסוק בעתיד כוכביה הראשיים ואחד מהם הוא כמובן קיליאן אמבפה. הבוקר (חמישי) פורסם בצרפת ראיון עם המנהל המקצועי של הפריזאים, לאונרדו, שהתייחס לשיחות עם החלוץ הצעיר אשר מסיים את חוזהו בקיץ 2022 ועל כן יהיה חופשי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות בחודש ינואר הבא.

"אנחנו מדברים עם קיליאן על החוזה שלו כבר המון זמן", אמר לאונרדו, "בעבר זה היה בעיקר כדי להבהיר את העמדה שלנו ואת הרצון שלנו. אני חושב שאנחנו מתקרבים לנקודה שבה אנחנו חייבים לנקוט עמדה ולקבל החלטה שתבטא את חזון של כל אחד מהצדדים לעתיד. יש בינינו דיאלוג פתוח". הברזילאי התייחס גם לעתידו של ניימאר, עוד שחקן שחתום עד אמצע השנה הבאה ולאחרונה נטען בברזיל כי הוא קרוב להארכת חוזה: "זה בדרך הנכונה, אבל בסוף ההחלטה מתי לחתום היא שלו ועדיין לא הגענו לשם. אנחנו משדרים על אותו גל, וכך גם לגבי די מריה וברנאט".

יחסי האהבה-שנאה בין ניימאר לברצלונה ידועים מאז ומתמיד והפכו לסאגה שלא נגמרת, אך במקרה של אמבפה הספקולציות על עזיבה אפשרית שלו נובעות בעיקר מכך שהחלוץ טרם סיפק התבטאות שתשפוך אור על כוונותיו. ריאל מדריד חולמת לצרפו מזה זמן רב ואף ייתכן שזו הסיבה שהבלאנקוס לא ביצעו רכש בקיץ הקודם, כשגם ליברפול הוזכרה כמתעניינת בצרפתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי