ניימאר יחמיץ את הגומלין נגד ברצלונה. פוצ'טינו: "אמבפה זקוק לזמן"

ניימאר | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

בצרפת דווח כי הכוכב שעדיין מתאמן לבדו לא יספיק להחלי. רופאים טוענים כי יהיה זה סיכון לתת לו לשחק. די מריה צפוי להיות כשיר. המאמן נשאל האם הצרפתי יכול לרשת את רונאלדו ומסי. האם הוא מודאג מהגומלין?

(גודל טקסט)

בעוד שמונה ימים תארח פריס סן ז'רמן את ברצלונה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אחרי ניצחון ענק 1:4 בספרד עם שלושער של קיליאן אמבפה, נראה שהצרפתים עם רגל וחצי בשלב הבא. מי שלא יוכל לעזור במשימה, בכל מקרה, הוא ניימאר.

לפי דיווחים בצרפת ("לה פריזיאן"), הכוכב הברזילאי לא הצליח לבצע מעבר לאימונים קלים ועדיין "נראה רחוק" מלשוב למגרשים. כזכור ניימאר נפצע בעשרה בפברואר נגד קן ומאז לא שיחק. לכתבה בתקשורת התראיינו מספר רופאי ספורט ואמרו שיש סיכון לשתפו והיעד הריאלי הוא המשחק נגד נאנט ב-14 במרץ. עוד נכתב כי יום הולדתה של אחותו ייערך ב-11 במרץ. הברזילאי נעדר מגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בעונת 2017/18 וכעבור שנה החמיץ גם את המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. השנה רשם הברזילאי 18 הופעות בלבד בכל המסגרות. מנגד, אנחל די מריה, שנעדר גם הוא את המשחק הראשון – השתתף כבר באימונים עם הקבוצה ועשוי לשחק עוד קודם לכן.

בתוך כך, מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו, שיבח את קיליאן אמבפה בראיון ל-"AEP" כשנשאל האם הוא יכול לרשות את מקומם של כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי: "לא חסר לו כלום אלא רק זמן. אי אפשר להאיץ את התהליך הזה. הוא כבר בין הטובים בעולם, זה ברור. ייקח לו זמן להשוות את ההישגים שלהם ולקבל את ההכרה שמגיעה לו".

עוד אמר המאמן, בהתייחסות לגומלין: "בכדורגל הכל אפשרי. יכולים לקרות דברים מדהימים שאיש לא חלם עליהם וגם חלילה תקלות גדולות. לפעמים הבלתי מתקבל על הדעת יכול לקרות. אנחנו חיוביים, רוצים לנצח גם במשחק הבא כדי להעפיל לשלב הבא ולא מתייחסים למה שקרה במשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי