בזכות צמד דרמטי של דייויד בדקה ה-90, ליל שמרה על הפסגה

ג'ונתן דייויד | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הקנדי קבע 0:2 על מארסיי עם שני כיבושים בתוספת הזמן, ועזר לקבוצתו לשמור על המקום הראשון שבוע אחד נוסף, חרף 0:1 של פ.ס.ז' על בורדו. ליון גברה על ראן, מונאקו מעדה מול שטרסבורג

(גודל טקסט)

הערב (רביעי) התקיים כל עשרת המשחקים של המחזור ה-28 של הליגה הצרפתית בשתי פעימות שונות. פריז סן ז'רמן ניצחה 0:1 את בורדו, אך ליל נותרה בפסגה בזכות 0:1 דרמטי על מארסיי. ליון השיגה 0:1 חשוב על ראן ומונאקו הפסידה 1:0 לשטרסבורג.

בורדו – פריז סן ז'רמן 1:0

האלופה קיוותה לשוב למקום הראשון לראשנה מאז המחזור ה-21, ולמרות שהשיגה ניצחון על בורדו, נותרה מחזור אחד נוסף במקום השני בשל ניצחונה של ליל.  על שער הניצחון היה אחראי פבלו סראביה שהכריע את המשחק בדקה ה-21 לאחר בישול של אידריסה גווייה.

שחקני פריז סן ז'רמן | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

ליל – מארסיי 0:2

ליל הייתה בדרך לתיקו שני ברציפות, אשר היה גורם לה לאבד את מקומה בפסגה, אך ג'ונתן דייויד כבש צמד דרמטי במיוחד בתוספת הזמן (90 ו-93) ועזר לקבוצתו לשמור על המקום הראשון שבוע אחד נוסף. הקבוצה של חורחה סמפאולי מנגד נותרה במקום השמיני, לאחר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

ליון – ראן 0:1

הקבוצה של רודי גרסיה השיגה ניצחון חשוב על ראן אשר קירב אותה עוד קצת לשתי המוליכות. אחרי מחצית מאופסת חוסאם אוואר כבש את שער הניצחון מבישול של ממפיס דפאי. ראן שרק העונה שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ממשיכה את העונה המאכזבת עם הפסד רביעי ברציפות אשר מותיר אותה במקום העשירי.

תוצאות נוספות
ברסט – דיז'ון 1:3
מץ – אנז'ה 0:1
ניס – נים 1:2
סנט אטיין – לאנס 2:3
מונפלייה – לוריין 1:1
נאנט – ריימס 2:1
שטרסבורג – מונאקו 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי