גוברים הסיכויים שניימאר ישחק מול ברצלונה, קן חיובי לקורונה

ניימאר | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

הברזילאי של פ.ס.ז' מתקדם באימונים, פוצ'טינו: "זה נראה חיובי". המאמן רגוע אחרי ה-0:1 על בורדו למרות שליל עדיין ראשונה בטבלה: "אם ננצח בכל המשחקים שנותרו ניקח אליפות". האיטלקי נדבק ולא ישחק בצ'מפיונס

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רוצה העונה לעשות משהו גדול. אחרי שבעונה הקודמת אלופת צרפת הגיעה לראשונה בתולדותיה לגמר ליגת האלופות, הפעם היא רוצה גם לזכות ב'גביע עם האוזניים הגדולות'. לשם כך, הקבוצה תצטרך לקבל בחזרה את ניימאר, ורצוי כמה שיותר מהר.

אמנם פ.ס.ז' הסתדרה ללא הכוכב הברזילאי במשחק הראשון מול ברצלונה בשמינית הגמר עם 1:4 מוחץ בקאמפ נואו, אך היא חייבת את ניימאר בעניינים. הגומלין ייערך ביום רביעי בשבוע הבא. השחקן, שנעדר כבר כחודש, חזר לאימונים חלקיים לאחרונה, והמאמן מאוריסיו פוצ'טינו התייחס למצבו: "ההתקדמות שלו חיובית. בימים הקרובים נעריך אם הוא יוכל לשחק מול ברצלונה".

מי שלא יוכל לשחק בוודאות מול ברצלונה הוא מויזה קן. החלוץ האיטלקי, שכבש שער מצוין במשחק הראשון בין הקבוצות, נמצא חיובי לנגיף הקורונה ונכנס לבידוד. התקווה היא שהוא יוכל לחזור עד לקרב מול ליון ב-21 במרץ.

מויזה קן | Catherine Steenkeste/Getty Images

אתמול (רביעי) פ.ס.ז' חיברה ניצחון שני ברציפות בליגה, כאשר גברה 0:1 על בורדו, אך לצערה עדיין נותרה במקום השני אחרי 28 מחזורים, זאת בשל העובדה שליל שמרה על הפסגה אחרי שרשמה 0:2 דרמטי על מארסיי בסיום.

פוצ'טינו ניסה לשדר ביטחון ורוגע לאחר המשחק והביע אופטימיות ואמונה באפשרות לזכות באליפות נוספת: "אנחנו יודעים שנשארו עוד 10 מחזורים לשחק ושאם ננצח אותם – אנחנו נהיה האלופים. חלק מהמשחקים הם מול יריבות ישירות על האליפות".

אגב, לא רק ניימאר נעדר מהמשחק אתמול, אלא גם קיליאן אמבפה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים וגם אנחל די מריה, שפצוע אף הוא. שימו לב לנתון הבא – מאז שהשלישייה הזו משחקת ביחד, מעונת 2017/18, המשחק אתמול היה בסך הכל הרביעי במסגרת הליגה הצרפתית ששלושתם לא פתחו בהרכב. בשלוש הפעמים הקודמות, פ.ס.ז' לא הצליחה לנצח, ואתמול לראשונה 'שברה את הקרח' ללא אף אחד מהשלישייה והשיגה שלוש נקודות.

קיליאן אמבפה, ניימאר, אנחל די מריה | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי