רוצה להרוויח כמו ניימאר: הסכום שאמבפה דורש מפ.ס.ז'

קיליאן אמבפה | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

החלוץ דורש 35 מיליון יורו מאלופת צרפת, השכר אותו מרוויח הברזילאי. זה הסכום שהוא ידרוש גם מריאל אם ייכנס איתה למו"מ, אך הוא לוקח את הזמן עם ההחלטה על עתידו, דבר שמתחיל להפריע למועדון. איפה הכוכב ישחק?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לעתיד של קיליאן אמבפה, כרגע, נראה שיש שני מסלולים – או שהכוכב ימשיך בפריז סן ז'רמן ויחתום על חוזה חדש, או שיעבור לריאל מדריד בסיום העונה הנוכחית או העונה הבאה. על פי ה'דיילי מייל' האנגלי, מנצ'סטר סיטי לא תיכנס למאבק מכיוון שהיא לא רוצה לשבור את מבנה השכר של הקבוצה, וכלי התקשורת מדווחים שהחלוץ רוצה לסדר לעצמו חוזה של 35 מיליון יורו בעונה הבאה.

35 מיליון יורו זה בעצם השכר שמרוויח ניימאר, המרוויח הגדול ביותר בפ.ס.ז'. זה הסכום שאמבפה דורש מאלופת צרפת כדי להאריך את חוזהו, שמסתיים בסוף העונה הבאה, וזה הסכום שהוא יבקש גם מריאל מדריד אם יחליט שהוא לא מאריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית.

פ.ס.ז', מבחינתה, משדרת פעם אחר פעם אופטימיות בנוגע להארכת חוזהו של אמבפה, והנשיא נאסר אל-חלאיפי אמר כבר מספר פעמים בראיונות שהוא מאמין שהכוכב שלו ימשיך. במקרה שהוא לא יישאר, הקבוצה צפויה לדרוש עליו בעונה הבאה כ-200 מיליון יורו.

ניימאר, קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מועדון נוסף שיכול להיכנס לרשימת המתעניינות באמבפה הוא ליברפול, אך כרגע הדבר לא נשקל על ידי אלופת אנגליה. עזיבה אפשרית של מוחמד סלאח עשויה לקדם את העניין, אך לעת עתה נראה שהאפשרות הזו היא יותר השערה של התקשורת האנגלית מאשר מציאות.

לדברי 'לאקיפ', אמבפה לא מהר לקבל החלטה על עתידו. הוא עצמו הביע את הגישה הזו בפומבי, והיא מתחילה להפריע לפ.ס.ז'. מנהלה הספורטיבי של אלופת צרפת, לאונרדו, הציע לחלוץ הצעת ראשונית להארכת חוזה כבר לפני מספר חודשים, אך הוא עדיין מתלבט. בצרפת טוענים כי פ.ס.ז' הגישה לו הצעה בת ארבע או חמש שנים עם שכר נאה בהתחשב לקשיים הכלכליים העוברים על הכדורגל העולמי. עוד צוין ב'לאקיפ' שקיליאן מאושר בקבוצתו הנוכחית ועל כן לוקח את הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי