ניימאר ואמבפה בדרך לישראל: בלומפילד יארח את הסופרקאפ הצרפתי

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מבצע החיסונים הישראלי נותן את אותותיו: הקבוצות שיזכו באליפות צרפת ובגביע הצרפתי יתמודדו באצטדיון המחודש בתל אביב ב-1 באוגוסט. מנכ"ל קומטק, שהביאה את המשחק לארץ: "נהפוך אותו לבלתי נשכח"

(גודל טקסט)

בשורות גדולות לקהל הישראלי: הסופרקאפ הצרפתי ייערך באצטדיון בלומפילד בתל אביב ב-1 באוגוסט. הקבוצות שיזכו באליפות צרפת ובגביע הצרפתי תתמודדנה לקרב על התואר המקומי הראשון של עונת 2021/22, וייתכן שניימאר וקיליאן אמבפה יגיעו לארץ אם פריז סן ז'רמן תזכה כמובן באחד מהתארים הנ"ל. במקרה שהאלופה תזכה גם בגביע, אז היא תתמודד בישראל מול הקבוצה שתסיים במקום השני בליגה.

אין ספק שמבצע החיסונים מתחיל לתת את אותותיו, ואחת הסיבות להגעת המשחק היוקרתי לישראל היא העובדה שקהל יוכל להיכנס להתמודדות. מי שהייתה אחראית להבאת המשחק לארץ היא "קומטק", אשר הייתה זו שגם יזמה את משחק הידידות בין ארגנטינה לאורוגוואי שהתקיים אף הוא בבלומפילד.

דני בנעים, מנכ"ל קומטק, אמר: "אנחנו גאים מאוד ומתכבדים לארח את הסופרקאפ הצרפתי של 2021 בישראל. נהפוך את המשחק הזה לזכור ובלתי נשכח עבור הציבור הישראלי והאוהדים ברחבי העולם. אנו משוכנעים שאירוע זה יהווה התחלה של שיתוף פעולה מרגש ופורה בינינו לבין מנהלת הליגה הצרפתית גם לשנים הבאות".

אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי