Sport1 Banner

מחכה למסי? אנחל די מריה האריך את חוזהו בפ.ס.ז' בעונה נוספת

אנחל די מריה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

במקביל לניסיונות להחתים את אמבפה וניימאר על חוזים ארוכי טווח ולצרף את "הפרעוש" מברצלונה, הארגנטיני בן ה-33 הבטיח את המשך דרכו בקבוצה לפחות עד תום עונת 2021/22

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן נמצאת בחודשים הארוכים בשיחות עם קיליאן אמבפה וניימאר בניסיון להאריך את חוזיהם מעבר לקיץ 2022, נכון להיום הם עדיין חתומים רק לעונה הבאה ויוכלו לעזוב ללא תמורה בסוף החוזה אם לא יושג סיכום על הארכתו, אבל מי שכן הבטיח את המשך דרכו בעיר האורות הוא אנחל די מריה.

הערב (שישי) נודע שהקשר הארגנטיני הבטיח את הישארותו בחוזה לעונה נוספת, כך שכמו אמבפה וניימאר גם הוא חתום עד קיץ 2022. בניגוד לשני הכוכבים, די מריה כבר בן 33 והוא ישלים שבע שנים בפריז סן ז'רמן, אליה הגיע באוגוסט 2015 לאחר עונה כושלת במנצ'סטר יונייטד. בצרפת לא שוללים שהשארת די מריה בחוזה לעונה נוספת זהו ניסיון נוסף למשוך את מסי לקבוצה, הרי שהשניים חברים מנבחרת ארגנטינה.

די מריה רשם 248 הופעות במדי פ.ס.ז', כבש 87 שערים ואחראי על 99 בישולים בכל המסגרות. לזכותו עד כה 16 תארים בצרפת, כשמעל כולם ארבע אליפויות. כידוע הוא גם הגיע עם פ.ס.ז' לגמר ליגת האלופות האחרון, אך בו נכנעה הקבוצה לבאיירן מינכן.

אגב, די מריה צפוי להפוך למבשל המצטיין בתולדות פריז סן ז'רמן – כאמור הוא עם 99 בישולים והוא זקוק לארבעה נוספים כדי להשתוות לשיאן, סאפט סוסיץ' שהגיע ל-103 בישולים זבשנות השמונים ותחילת ה-90. האם בעונה הבאה הוא ישתף פעולה בפריז עם מסי? התשובה בקרוב.

אנחל די מריה וליאו מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: אנחל די מריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי