המפעל שלה: פריז ברבע הגמר אחרי 0:3 על ליל, צמד לאמבפה

כשבועיים וחצי לפני "משחק העונה" ביניהן בליגה, הקבוצה מעיר האורות הדיחה את מוליכת הטבלה מהמפעל. איקרדי הבקיע אך נפצע וסיים את תפקידו בדקה ה-38, הצרפתי החליף אותו וסגר את הסיפור (41 ו-90)

(גודל טקסט)

שמינית גמר הגביע הצרפתי יצא הערב (רביעי) לדרך עם משחק מסקרן במיוחד, בו האלופה פריז סן ז'רמן השיגה 0:3 חלק על ליל, מוליכת הטבלה, והעפילה על חשבונה לשלב שמונה האחרונות של המפעל – כשבועיים וחצי לפני שהן נפגשות ל"משחק העונה" במסגרת הליגה הצרפתית.

אחרי שבמחזור האחרון ליל הגדילה את הפער מפריז לשלוש נקודות, הקבוצה מעיר האורות הגיעה במטרה ברורה – לשמור על התואר בו זכתה בחמש מתוך שש השנים האחרונות.

ללא ניימאר הפצוע וקיליאן אמבפה שפתח על הספסל, פריז הבהירה מי בעלת הבית מן הרגע הראשון. בדקה התשיעית, מאורו איקרדי ניצל שגיאה גסה של שוער ליל ודחק פנימה. בהמשך, החלוץ נפצע והוחלף על ידי אמבפה (38), שהוכשל ברחבה כעבור שתי דקות והכפיל בפנדל (41). עמוק בתוך תוספת הזמן, הכוכב הצרפתי השלים צמד בצ'יפ ושלח את ליל הביתה עם תבוסה.

הצמד של אמבפה העלה מאזן השערים שלו העונה ל-28 בכל המסגרות, לצד תשעה בישולים. כלומר, החלוץ הצרפתי היה מעורב ישירות ב-37 גולים ב-35 הופעות. פשוט מדהים. בראשון מצפה לו ולפריז קרב ענק בחוץ מול ליון. במקביל, ליל תקווה להתאושש במשחק בית נוח מול נים.

ניימאר הפצוע ביציע. חבריו הסתדרו בלעדיו
ניימאר הפצוע ביציע. חבריו הסתדרו בלעדיו | FRANCK FIFE / Contributor
איקרדי הפצוע עושה את דרכו החוצה
איקרדי הפצוע עושה את דרכו החוצה | Anthony Dibon / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי