נער הפלא הבלגי: "אני דריבליסט יותר טוב מניימאר ואמבפה"

ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

ג'רמי דוקו, הקיצוני בן ה-18 שהצטרף לראן מאנדרלכט בתחילת העונה, סיפק אמירה מפתיעה במיוחד בראיון לתקשורת בארצו והבהיר: "אני מכדרר הכי טוב בליגה הצרפתית. ראיתי את הסטטיסטיקה"

(גודל טקסט)

אם תשאלו אוהד כדורגל ממוצע ברחבי העולם מי הדריבליסט הטוב בענף, סביר להניח שרבים יגידו את שמו של ניימאר, כשגם קיליאן אמבפה עשוי להיות מוזכר. אלא שבמקרה של ג'רמי דוקו, שחקנה של ראן בן ה-18 העיד על עצמו שלשום (שישי) כי הוא עדיף על צמד כוכבי פריז סן ז'רמן בכל הנוגע לכישורים עם הכדור.

בראיון לתקשורת במולדתו, הנער הבלגי המבטיח שעבר לקבוצה הצרפתית מאנדרלכט בחודש אוקטובר האחרון, סיפק התבטאות עם המון ביטחון עצמי: "ראיתי את הסטטיסטיקה לאחרונה, אני הדריבליסט הכי טוב בליגה הצרפתית. לא רע יחסית לליגה שמשחקים בה ניימאר ואמבפה, נכון?", אמר דוקו.

שחקן הכנף הצעיר, שמעדיף לשחק באגף ימין אך יכול לתפקד גם בשמאל, הוסיף על כישורי הכדרור שלו: "הרבה מיכולות הדריבל של שחקן תלויות בביטחון העצמי שלו. כשאני מנסה לעבור שחקן, אני יודע שאני מצליח בכך ביותר מ-50% מהפעמים, לכן אני לא מתייאש".

דוקו ערך העונה 21 הופעות במדיה של ראן, בהן כבש שער אחד (במחזור הליגה האחרון, בניצחון 1:3 על מץ) ובישל שניים נוספים. קבוצתו ממוקמת במקום השביעי בטבלת הליגה הצרפתית והודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות מוקדם יותר העונה.

ז'רמי דוקו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי