פוצ'טינו לפני ליל: "אין שום בעיה בסיטואציה של אמבפה"

קיליאן אמבפה | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

טרם הקרב הרותח על פסגת הליגה הצרפתית, נגד השנייה בטבלה שמחזיקה במאזן נקודות זהה, מאמן פ.ס.ז' התייחס לעתיד הכוכב: "מה שיקרה איתו בסוף העונה לא ישפיע על ההווה". רשימת פצועים ארוכה לאלופה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עונת הכדורגל בליגה הצרפתית תגיע לנקודת רתיחה מחר (שבת) במשחק המרכזי של המחזור ה-31: האלופה ומוליכת הטבלה פריז סן ז'רמן תארח את ליל השנייה, כאשר כל אחת מהקבוצות עם 63 נקודות במאזנן וזאת בעקבות ההפסד של ליל 2:1 לנים במשחקה האחרון לפני פגרת הנבחרות, שאחריו הקבוצה מעיר האורות ניצחה 2:4 את ליון.

הצרה העיקרית מבחינת קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו נוגעת לרשימת הפצועים. מרקו וראטי, דנילו פריירה, מאורו איקרדי, לאבין קורזאווה, אלסנדרו פלורנצי ואנדר הררה לא השתתפו באימון המסכם לקראת המשחק, כשארבעת הראשונים ייעדרו בוודאות ואילו כשירותו של פלורנצי תיקבע בסמוך לשריקת הפתיחה – כך עדכן היום המאמן במסיבת עיתונאים.

הפריזאים, שמקווים לעשות צעד חשוב לעבר אליפות רביעית ברציפות, ארבעה ימים לפני שיתארחו אצל באיירן מינכן במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, מחזיקים ברצף של 21 משחקים ביתיים ללא הפסד נגד ליל – 13 מתוכם הסתיימו בניצחון ושמונת האחרים בתיקו.

וראטי צפוי להיעדר, פ.ס.ז' תשמור על הרצף? | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

"הכושר שלנו לפני הפגרה לא רלוונטי. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מצוינת כמו ליל, משחק חשוב לשתי הקבוצות. שלוש נקודות חשובות מונחות על הכף ואנחנו רוצים לנצח, אבל הדרך לאליפות עוד ארוכה ונותרו המון משחקים עד לסיום העונה", אמר פוצ'טינו לקראת קרב הצמרת. "כל משחק שונה מקודמו. ליל קבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים. קשה לומר כיצד המשחק יתפתח, אבל אנחנו יודעים שהוא יהיה קשה מאוד. אנחנו יודעים שבפריז צריך לנצח תמיד, בכל משחק. זו המנטליות שאנחנו צריכים לבוא איתה".

הארגנטינאי דיבר על ניימאר, שבמחזור הקודם שותף ל-21 הדקות הראשונות שלו אחרי היעדרות של יותר מחודש בשל פציעה: "פגרת הנבחרות הייתה משמעותית בשבילו. היא אפשרה לו להתאמן ברמה גבוהה במשך שבועיים ועכשיו הוא צריך לשחק. אנחנו מרוצים מההתפתחות שלו ומהשיפור בהיבטים שהוא צריך לשפר".

על עתידו של קיליאן אמבפה במועדון הוסיף המאמן: "דברים מסוימים דורשים זמן כדי להיפתר. קיליאן מרוכז בלתת את המקסימום עבור הקבוצה, אני לא רוצה שום בעיה בסיטואציה שלו. מה שיקרה איתו בסיום העונה לא ישפיע על ההווה".

פוצ'טינו ואמבפה. עתיד החלוץ מעורפל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי