לא עמדה בלחץ: פ.ס.ז' הפסידה לליל במשחק העונה, ניימאר הורחק

ניימאר מאוכזב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

רגע לפני שהיא פוגשת את באיירן בליגת האלופות, אלופת צרפת הפסידה 1:0 משער של דייויד בדקה ה-20 ואיבדה את הפסגה. הברזילאי ספג צהוב שני לאחר שפגע בשחקן יריב בדקות הסיום. מונאקו הביסה 0:4 את מץ

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית נפתח (היום) כשבמוקד פריז סן ז'רמן הפסידה 1:0 בבית ליל במשחק העונה של הליגה, אשר הסתיים גם בהרחקתו של ניימאר. קודם לכן, המחזור נפתח עם 0:4 מרשים של מונאקו על מץ. יום המשחקים ייחתם במפגש צמרת נוסף, כשלאנס החמישית תארח את ליון, שירדה למקום הרביעי בעקבות התוצאה של מונאקו.

פריז סן ז'רמן – ליל 1:0

פריז סן ז'רמן פתחה היום את אחד מהשבועות הגורליים ביותר של העונה שלה ולצערה זה נפתח ברגל שמאל. רגע לפני שהיא פוגשת את באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, אלופת צרפת הפסידה הערב ליל במסגרת משחק העונה של הליגה. לראשונה מאז פברואר, ניימאר שב להרכב פ.ס.ז' ועלה בחלק הקדמי לצד קיליאן אמבפה, אנחל די מריה ומויזה קן, אך נראה שפשוט שום דבר לא עבד לפריזאים הערב.

ליל, שהגיעה למשחק אחרי שאיבדה את הפסגה במחזור שעבר בעקבות הפסד מפתיע לנים, בהחלט הייתה אנדרדוג לפני שריקת הפתיחה ב"פארק דה פראנס", אבל בדקה ה-20 היא טרפה הרבה קלפים כאשר עלתה ליתרון משער נהדר של ג'ונתן דייויד הקנדי.

דייויד חוגג, ניימאר נותר מאוכזב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ללא ספק, השער המוקדם שספגה הכניס את פריז ללחץ רב, אשר התבטא בבעיטות לא מדויקות לשער של מייק מייגנאן. אם זה לא מספיק, בתוספת הזמן ניימאר ביצע שטות גדולה כאשר פגע בשחקן יריב ללא קשר למשחק, ספג כרטיס צהוב ושני והורחק בפעם השנייה העונה. לאחר המעשה של הברזילאי נוצר עימות בין הקבוצות, בו הורחק טיאגו דיאלו, אך זה לא השפיע על תוצאת הסיום והעניק לליל ניצחון ראשון בפריז אחרי 25 שנים.

מונאקו – מץ 0:4

מונאקו הגיעה למפגש נגד מץ ממרכז הטבלה בידיעה שניצחון יעלה אותה אל המקום השלישי על חשבונה של ליון, רגע לפני משחק העונה בין פריס סן ז'רמן לליל שייערך בהמשך הערב. קבוצתו של ניקו קובאץ' לא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה סיפקה הצגה עם שערים של ססק פברגאס (50, פנדל), קווין וולאנד (52), וצמד של וויסאם בן ידר (77, פנדל 89). מנגד, מץ פספסה הזדמנות להיצמד למארסיי במקום השישי, והיא רושמת כבר משחק ליגה רביעי ללא ניצחון.

מונאקו חוגגת ניצחון מרשים | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

לאנס – ליון 1:1

לרודי גארסיה הייתה הזדמנות נהדרת להתקרב לצמד המוליכות ולהשוות את מאזן הנקודות שלו לזה של פ.ס.ז', אך קבוצתו בעטה בדלי בקרב הצמרת נגד לאנס. בתום מחצית מאופסת,המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-65 משער של ג'ונתן קלאוס. ליון, שהייתה נואשת לשער שוויון, השיגה אותו רק בדקה ה-81 מרגלו של לוקאס פאקטה, אך לא הצליחה מעבר. איסלאם סלימאני הורחק בדקה ה-90 ובעיקר סימן את היום הנורא של קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי