המאמן הבא של ראיקוביץ'? אקס מכבי תל אביב בדרך לריימס

פרדראג ראיקוביץ' | Sebastien Bozon/Icon Sport via Getty Images

נשיא הקבוצה הצרפתית ז'אן פייר קיילו אישר ב'ל'אקיפ' כי דייוויד גואיון צפוי לעזוב בתום העונה וכבר החלו שיחות עם אוסקר גרסיה, שפוטר לפני כחצי שנה את סלטה ויגו: "אנו חושבים שהוא תואם את ערכי המועדון"

קבוצות: ריימס
(גודל טקסט)

בעשור האחרון ריימס הפכה לאחד היעדים המועדפים על שחקני מכבי תל אביב. בקיץ 2013 אלירן עטר היה השחקן היקר בתולדות המועדון הצרפתי כשנרכש במיליון וחצי יורו, בחלוף שש שנים השוער פרדראג ראיקוביץ' הצטרף גם הוא לריימס ואף נבחר לשוער העונה בליגה הצרפתית וכעת נראה שגם מאמן מכבי תל אביב לשעבר יצטרף בעונה הבאה למועדון.

היום (חמישי) אישר נשיא ריימס ז'אן פייר קיילו ב'ל'אקיפ' על עזיבתו האפשרית של המאמן דייוויד גואיון בקיץ והגעתו האפשרית של אוסקר גרסיה, שפוטר בנובמבר האחרון מסלטה ויגו. "אכן יצרנו קשר עם אוסקר גרסיה", סיפר קיילו. "אנחנו חושבים שהוא תואם את ערכי המועדון שלנו ושהוא מייצג את הפרופיל שאנחנו מחפשים, במטרה להמשיך את ההתקדמות המקצועית שלנו".

ריימס שסיימה את העונה החולפת במקום החמישי, ניצבת היום במרכז הטבלה במקום ה-12, במרחק של 10 נקודות מהקו האדום כאשר ראיקוביץ' הספיק להוציא העונה 37 כדורים מהרשת. יש לציין כי גרסיה כבר אימן בליגה הצרפתית כאשר מונה למאמנה של סנט אטיין בקיץ 2017, אך עזב את הירוקים לאחר 12 מחזורים בעקבות התבוסה 5:0 לליון בדרבי.

אוסקר גרסיה | Dave Winter/Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי