מארסיי גברה על לוריאן בתוספת הזמן, ראן הביסה 0:3 את אנז'ה

פול לירולה. כיכב עם צמד | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

פול לירולה השלים צמד בדקה ה-91 והעניק לסגנית האלופה 2:3 דרמטי. ניצחון חוץ מרשים לקבוצתו של ברונו ז'נסיו

קבוצות: ראן אנז'ה מארסיי
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת), כאשר ראן התארחה אצל אנז'ה והשיגה ניצחון 0:3 נוח. קבוצתו של חורחה סמפאולי כבשה בתוספת הזמן וגברה 2:3 על לוריאן מהתחתית והשתוותה ללאנס המדורגת חמישית בטבלה.

מארסיי – לוריאן 2:3

הקבוצה מדרום צרפת חזרה למסלול הניצחונות לאחר ה-3:3 הדרמטי במונפלייה בשבוע שעבר, בעוד לוריאן ספגה הפסד שני ברציפות. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-19, כשטרם מופי הכניע את סטיב מנדנדה בדרך ליתרון מפתיע. במחצית השנייה מארסיי כבשה פעמיים תוך שלוש דקות: דימיטרי פאייט כבש בדקה ה-53 לאחר וולה נהדר, ופול לירולה השלים את המהפך בדקה ה-56.

מופי בן ה-21 כבר את שערו השני בדקה ה-70 וקבע שוויון בסטאד ולודרום. המגן הספרדי פול לירולה השלים צמד משלו בתוספת הזמן והעניק לקבוצתו ניצחון יקר. בעקבות התוצאה מארסיי נצמדה ללאנס במקום החמישי, בעוד לוריאן פספסה הזדמנות לברוח מהקו האדום. האורחת תוכל לרדת למקומות שמובילים למשחקי המבחן אם נים תנצח את שטרסבורג בהמשך המחזור.

דימיטרי פאייט. כבש בוולה אדיר | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

אנז'ה – ראן 0:3

קבוצתו הלא יציבה של ברונו ז'נסיו כבר עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, זאת לאחר רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון קודם לכן. במשחק עצמו, ז'רמי דוקו הצעיר שבר את הקרח בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והעלה את ראן ל-0:1. מרטין טרייר הכפיל בדקה ה-63 וסרו גיראסי חתם את תוצאת המשחק בדקה הראשונה של תוספת הזמן. כאמור, ראן תסיים את המחזור במקום השביעי לאחר הניצחון של מארסיי, אך היא עדיין בתמונת המאבק על הליגה האירופית, אנז'ה נשארה במקום ה-11 עם 41 נקודות.

שחקני ראן חוגגים | Eddy Lemaistre/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי