לפני סיטי, פ.ס.ז' רוצה לעלות לפסגה: "חייבים לשחק עם תשוקה"

ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

חמישה ימים לפני הדו קרב בחצי גמר ליגת האלופות, אלופת צרפת תמשיך במירוץ האליפות המטורף כאשר היא תתארח אצל מץ הצנועה. פוצ'טינו לא צפוי להעניק מנוחה לכוכבים, ניימאר ואמבפה אמורים לפתוח

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שתפגוש את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן תערוך מחר (שבת ב-18:00) משחק לא פחות חשוב עבורה, כאשר היא תתארח אצל מץ להתמודדות בעלת השלכות גדולות על מאבק האליפות המטורף בליגה.

שנים שלא נראה כזה מירוץ צמוד בליגה הצרפתית. נכון לעכשיו, ליל מוליכה את הטבלה עם 70 נקודות, ומיד אחריה דולקות לא פחות משלוש קבוצות: האלופה, לה 69 נקודות, בעוד מאחוריה נמצאות גם מונאקו עם 68 נקודות וליון עם 67. כל מעידה עלולה להכריע את גורל התואר, וכשהיא מודעת לעובדה שניצחון יעלה אותה זמנית למקום הראשון, פ.ס.ז' לא מתכוונת לתת להזדמנות לחמוק מבין ידיה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, מאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו התייחס ליחסי למצב קבוצתו: "אני משוכנע שמצפה לנו משחק קשה. המטרה שלנו, כמו תמיד, היא להשיג את שלוש הנקודות. הדבר הכי חשוב הוא לשחק עם תשוקה, זה מרכיב בסיסי אם ברצוננו להצליח. וראטי? עוד לא החלטתי אם הוא יפתח בהרכב או לא".

מאוריסיו פוצ'טינו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

על מנת להעפיל זמנית לפסגה, המאמן הארגנטינאי מתכנן לעלות עם כל סוללת הכוכבים שלו, חרף המשחק החשוב של המועדון נגד הסיטיזנס באמצע השבוע. מלך שערי הקבוצה והליגה כולה עם 23 שערים, קיליאן אמבפה, צפוי לפתוח לצד ניימאר, כאשר אליהם יצטרפו מויסה קן ויוליאן דרקסלר. בחוליית הקישור, אנדר הררה וליאנדרו פארדס אמורים להחזיק את מרכז השדה, בעוד בחלק האחורי פרסנל קימפבפה יוביל את ההגנה וינסה לעזור לקיילור נבאס לשמור על רשת נקייה במטרה לעזור לפריזאים להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

מן העבר השני, למארחת מהמקום התשיעי בטבלה לא נותר הרבה על מה לשחק העונה, והיא בעיקר תנסה להפריע לאלופה במטרה להשיג תוצאה יוקרתית. מאמן הקבוצה פרדריק אנטונטי יחסר את הכובש המצטיין שלו, איברהימה ניאן, עקב פציעה.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי