לפני סיטי: צמד לאמבפה, פ.ס.ז' ניצחה 1:3 במץ ועלתה לפסגה

קיליאן אמבפה | Marcio Machado/Eurasia Sport Images/Getty Images

הפריזאים העפילו זמנית לראשות הטבלה ויקוו למעידה של ליל נגד ליון. הצרפתי כבש פעמיים והגיע ל-25 שערי ליגה, איקרדי השלים עם פאננקה מהנקודה הלבנה. המטרה הבאה: חצי גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה הצרפתית נמשך היום ׁ(שבת) כשבמוקד פריז סן ז'רמן יצאה למשחק חוץ במץ והשיגה 1:3 משמעותי במאבק האליפות המרתק. הניצחון סידר לאלופה המכהנת עלייה זמנית לפסגה ופער של שתי נקודות על ליל, כשנותרו לקבוצה מעיר האורות עוד ארבעה משחקים בלבד.

קיליאן אמבפה נהנה ממסירת עומק יפה של אנדר הררה והעלה את האורחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך המארחת הגיבה כדקה לתוך המחצית השנייה. דווקא המגן הימני, פביאן סנטונזה כבש את שערו הראשון העונה והכניס את הקבוצה מעיר האורות ללחץ. בדקה ה-58, אמבפה ספג כרטיס צהוב לאחר שהתלונן בפני השופט בדרישה לפנדל. שניות בודדות לאחר מכן, החלוץ הצרפתי הוציא עצבים בבעיטה עוצמתית שהחזירה לקבוצתו את היתרון. בדקה ה-89, פ.ס.ז' קיבלה פנדל, אותו מאורו איקרדי ניצל עם בעיטת פאננקה אלגנטית כדי להבטיח את הניצחון. כוכב הניצחון, קיליאן אמבפה, הגיע עם הצמד ל-25 שערי ליגה, והוא ממשיך בדרכו לזכייה שלישית בקריירה בתואר מלך שערי הליגה.

כעת, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו תתמקד במשחק הביתי מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות, אך אין ספק שהיא תעקוב אחרי משחקה של ליל, שתוכל לחזור לפסגת הטבלה מחר (ראשון) אם תנצח בחוץ את ליון הרביעית במשחק המרכזי של המחזור. מץ לא ניצחה כבר בשבעה משחקי ליגה רצופים, אך היא מדורגת במקום התשיעי בטבלה ובהחלט יכולה להיות שבעת רצון מכך שלא נגררה למאבקי התחתית.

אמבפה. התלונן בפני השופט וכבש מיד לאחר מכן | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת: סנט אטיין – ברסט 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי