ממשיך בעיר האורות: נבאס האריך את חוזהו בפ.ס.ז' עד 2024

קיילור נבאס | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

השוער המצוין (34) חתם לעונה נוספת. "הוא השוער הטוב בעולם", הכריז הנשיא אל חלאיפי. הקוסטה ריקני שזכה עם ריאל שלוש פעמים ברציפות בצ'מפיונס, שמר על שער נקי 34 פעמים ב-72 משחקים במדי הצרפתים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בעוד עתידם של הכוכבים קיליאן אמבפה וניימאר די לוט בערפל, בשורות טובות לאוהדי פריס סן ז'רמן: השוער קיילור נבאס האריך את חוזהו במועדון לעונה נוספת קרי עד 2024, אז יהיה השוער בן 37.

השוער בן ה-34 הגיע למועדון בקיץ 2019 מריאל מדריד וזכה עמה בטרבל מקומי (אליפות, גביע וגביע הליגה הצרפתי) ואף הגיע עמה לגמר ליגת האלופות שם הפסידה הקבוצה לבאיירן מינכן. ב-72 משחקים הוא שמר 36 פעמים על שער נקי. "שמחים להודיע שנבאס ממשיך. היכולת שלו תרמה רבות לשיפור הביצועים של הקבוצה באירופה בשנים האחרונות", נכתב בהודעת המועדון.

הנשיא נאסר אל חלאיפי שיבח גם הוא וברך על המהלך: "שמח מאוד שנבאס ממשיך. הוא השוער הטוב בעולם. הוא משרה אמון רב בקבוצה והאוהדים אוהבים אותו. הוא יהיה שחקן מכריע במשחקים הגדולים של סוף העונה הזו וגם בשנים הבאות".

ואכן, כבר ביום רביעי מצפה לפ.ס.ז' משחק קשה מאוד נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות. השוער שהצטיין בצמד משחקי רבע הגמר נגד באיירן מינכן שוב יהיה משחקני המפתח. בליגה המקומית, מנגד, פ.ס.ז' מדורגת במקום השני במרחק נקודה מליל כשנותרו ארבעה משחקים לסיום.

נבאס, כזכור, הוא השוער היחיד שזכה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות, כעשה זאת עם ריאל מדריד בין 2016 ו-2018. הוא שיחק חמש עונות במדי הבלאנקוס וזכה עמם גם באליפות ספרד. בנבחרת קוסטה ריקה הגיע לרבע הגמר במונדיאל 2014 ורשם 92 הופעות.

נבאס הודף את הפנדל של מסי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי