מכבי ת"א מצפה לכך: ראיקוביץ' עשוי להימכר לדורטמונד או ולנסיה

פרדראג ראיקוביץ' | Elliott Chouraqui/Icon Sport via Getty Images

בתקשורת הספרדית פורסם שהעטלפים מרוצים מההתקדמות של הסרבי בצרפת ובוחנים את רכישתו במקום סילסן, גם הצהובים שחורים עוקבים אחר השוער שיצא לריימס ממכבי ת"א ועסקה כזו תעשיר משמעותית את קופתה

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' קרוב להשלים שנתיים בריימס הצרפתית מאז שנמכר ממכבי תל אביב ובהחלט יכול להיות שבעונה הבאה הוא כבר יהיה בקבוצה גדולה הרבה יותר. לפי פרסום ב"superdeporte" הספרדי, הסרבי בן ה-25 מועמד למספר מועדוני פאר, ביניהם בורוסיה דורטמונד.

ראיקוביץ' נמכר ממכבי ת"א לריימס תמורת כ-5 מיליון יורו ולצהובים אף יש סעיף לפיו כ-20 אחוז מדמי ההעברה הבאה יועברו לקופתה. לפי הדיווח, ריימס תסכים למכור את ראיקוביץ' תמורת כ-7-9 מיליון יורו ומי שנחשבת מועמדת מובילה לצרפו היא ולנסיה שמחפשת מחליף ליספר סילסן ההולנדי שככל הנראה יעזוב.

בעונה שעברה ראיקובץ' היה אחד השוערים הכי טובים באירופה ואולי המצטיין בליגה הצרפתית, אבל הליגה נעצרה בעיצומה ומגפת קורונה שרק הלכה והתפשטה פגעה בסיכוייו של הסרבי לעבור. ריימס גם דרשה עבורו לפני כשנה כ-20 מיליון יורו בשל העובדה שספג רק 18 שערים ב-27 משחקים בליגה והוביל את ריימס למקום השישי בזכות 12 רשתות נקיות. העונה המצב שונה וריימס רק במקום ה-11, ספגה העונה 41 שערים ב-34 משחקים – ראיקוביץ' החסיר משחק אחד ובו הקבוצה ספגה שער אחד והוא רשם 10 משחקים ללא ספיגה.

לפי הפרסום, ולנסיה מרוצה מאוד מההתפתחות של ראיקוביץ' בצרפת, אבל מודעת לכך שאחריו עוקבות גם בורוסיה דורטמונד הגרמנית (שגם לפי "בילד" מחפשת שוער לעונה הבאה וסימנה מספר מועמדים) וכן מונאקו שצופה בו מקרוב במסגרת הליגה. ראיקוביץ' יסיים את חוזהו ב-2023 ובריימס יודעים שהקיץ הקרוב הוא כנראה המשתלם ביותר כדי למכור אותו וגם במכבי ת"א מקווים לעסקה שתעשיר את קופתה בכמיליון יורו וחצי לכל הפחות.

פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי