שער ובישול לניימאר בניצחון פ.ס.ז', ליל גברה על ניס ונותרה בפסגה

ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

בהעדרו של אמבפה שנותר מחוץ לסגל, הברזילאי כבש בליגה לראשונה מאז ינואר ובישל למרקיניוס את השער ב-1:2 על לאנס. גאנגו צימק. מאוחר יותר המוליכה שמרה על המקום הראשון הודות ל-0:2 ביתי

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שני משחקים קריטיים לגבי מאבק האליפות המרתק. פריז סן ז'רמן גברה 1:2 על לאנס, אך ליל עמדה בלחץ ושמרה על המקום הראשון לאחר 0:2 על לאנס.

פריז סן ז'רמן – לאנס 1:2

רגע לפני גומלין חצי גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות למרות שזה היה לא פשוט בכלל ללא קיליאן אמבפה שנותר מחוץ לסגל. בהעדרו, ניימאר לקח פיקוד כשכבש שער ליגה ראשון מאז סוף ינואר ותרם בישול.

אנחל די מריה ומרקו וראטי פתחו על הספסל וכעבור 19 דקות קולין דגבה נפצע והוחלף בטילו קהרר. בדקה ה-33 פ.ס.ז' נהנתה ממתנה של הגנת לאנס. יוליאן דראקסלר חילץ, הכדור הגיע לכוכב הברזילאי שלא התבלבל מול השוער וכבש את שערו ה-15 העונה. בדקה ה-60 האלופה הכפילה את היתרון כשהקפטן מרקיניוס, שכבש גם בליגת האלופות, כבש בנגיחה אחרי קרן מדויקת של הברזילאי.

הקבוצה מהמקום החמישי לא ויתרה וצימקה את התוצאה בחלוף שתי דקות. כאשר איגנטיוס גאנגו הכניע את קיילור נבאס מקרוב. דראקסלר היה יכול לכבוש אך נבלם בדקה ה-70. שבע דקות לסיום מאורו איקרדי כבש אחרי מסירת רוחב של וראטי המחליף אלא שהשער נפסל בצדק בשל נבדל. בדקה ה-90 פ.ס.ז' יכלה לסגור עניין כשניימאר טס קדימה במתפרצת אך נעצר על ידי שחקן הגנה סמוך לרחבה.

ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images
ניימאר, מרקיניוס | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images
ניימאר חוגג עם שחקני פריז סן ז'רמן | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images
קיליאן אמבפה ביציע | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

ליל – ניס 0:2

אחרי הניצחון של פריז, שהוריד זמנית את ליל למקום השני, האדומים בהדרכתו של כריסטוף גאלטייה השיגו ניצחון שני ברציפות. הסקורר הטורקי העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-13, זקי צ'ייק קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-56 עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה והחזיר את הפער מהאלופה לנקודה.

שחקני ליל חוגגים | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי