תגיע לבלומפילד: פ.ס.ז' זכתה בגביע הצרפתי אחרי 0:2 על מונאקו

קבוצת הכוכבים של מאוריסיו פוצ'טינו תשחק בסופר קאפ הצרפתי בישראל בתחילת אוגוסט. אמבפה להט עם שער ובישול. המטרה הבאה: אליפות במחזור הסיום

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן בדרך כלל בשנים האחרונות מטיילת בליגה הצרפתית לאליפות. העונה זה לא כל כך הולך לה, וכשנותר מחזור אחד לסיום העונה, היא במקום השני – נקודה פחות מליל שבפסגה, ומצפה לנו קרב יוצא דופן על התואר במחזור סיום משוגע שייערך ביום ראשון.

בינתיים, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הצליחה לרשום הישג נפלא הערב (רביעי) כאשר זכתה בגביע הצרפתי אחרי ניצחון 0:2 על מונאקו בגמר. פ.ס.ז' עדיין חולמת על טרבל מקומי, אחרי שכבר זכתה בגביע הליגה וחולמת על אליפות, אך זה כבר לא תלוי רק בה.

משמעות הזכייה בגביע – פ.ס.ז' תגיע לישראל בחודש אוגוסט לסופר קאפ הצרפתי, שייערך בבלומפילד (1 באוגוסט). היריבה ככל הנראה תהיה ליל, אם זו תשלים את המשימה שלה ביום ראשון ותזכה באליפות, כאשר תפגוש את אנז'ה. פ.ס.ז', אגב, תתמודד במקביל מול ברסט.

מאורו איקרדי חוגג | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

המחצית הראשונה הייתה שקולה, והפריזאים עלו ליתרון בדקה ה-19 משער שכל כולו טעות מרה של אקסל דיאסי. בלם מונאקו איבד כדור ברשלנות על סף הרחבה לקיליאן אמבפה, והכוכב בן ה-22 השאיר את מאורו איקרדי מול שער חשוף. החלוץ הארגנטינאי גלגל בקלות לרשת וקבע 0:1. אמבפה בעצמו כבש את השני בדקה ה-81 עם סיומת מרהיבה וצ'יפ נפלא מעל השוער, זאת אחרי מסירת עומק נפלאה של אנחל די מריה.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | Xavier Laine/Getty Images
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי