הסיבה לפרידה מנייקי: ניימאר נחשד שהטריד מינית עובדת בחברה

ניימאר | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

לאחר שכוכב פ.ס.ז' סיים אשתקד את חוזהו במותג העל, נחשפת הפרשה שהובילה לפיצוץ: הברזילאי ניסה לכאורה לכפות מין אוראלי על עובדת החברה במהלך אירוע שחל ב-2016 ודווח רק כעבור שנתיים. נציגיו של השחקן מכחישים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לאחר שאשתקד נייקי ביטלה את חוזה החסות שלה עם ניימאר, כעת הפרטים בנושא מתבהרים והסיבה לפרידה נחשפת. לפי תחקיר נוקב של "וול סטריט ג'ורנל", חברת הענק התנערה מהכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן עקב פרשיית מין שבה היה מעורב.

לפי הדיווח, השחקן סירב לשתף פעולה בחקירה שנפתחה בנושא הטרדה מינית שלכאורה ביצע בעובדת החברה. "ניימאר לא הסכים לשתף פעולה עם חקירת החברה שניסתה לבדוק את טענות אחת העובדות שלה, כאשר אנו מתייחסים לנושא במלוא הרצינות", כך נמסר מנייקי בהודעה רשמית.

הרקע לסיפור מגיע מעובדת של החברה, שהתלוננה ב-2018 על כך שניימאר ניסה להכריח אותה לבצע בו מין אוראלי בכנס של החברה שהתרחש בניו יורק ב-2016, במהלך שהותם של השניים בחדר בית המלון של הברזילאי. מנגד, נציגיו של ניימאר טוענים כי "השחקן מגן על עצמו נגד טענות חסרות הבסיס שמוצגות בחקירה, שלא הוכיחו עד עתה שום דבר".

חשוב לציין כי חוזהו של ניימאר עתיד היה להסתיים ב-2028, וזאת לאחר שבין נייקי לשחקן קיים קשר עסקי של כמעט 15 שנה. אגב, לאחר שהודיעו על סיום ההתקשרות ביניהם, כוכב פ.ס.ז' לא שמר אמונים למותג העל וחתם בחברה המתחרה "פומה".

ניימאר | Xavier Laine/Getty Images
עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי