ניימאר הגיב לטענות על הטרדה מינית: "זה שקר מגוחך"

ניימאר | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

אחרי הדיווח על כך שנייקי סיימה את החוזה עמו כי ניסה לכפות מין אוראלי על אחת העובדות בחברה, הברזילאי העלה פוסט וכתב: "מעולם לא ניהלתי קשר עם האישה הזו. לא נתנו לי הזדמנות להגן על עצמי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

שמו של ניימאר שוב עומד במרכזה של שערורייה. שלשום (חמישי) נחשף ב"וול סטריט ג'ורנל" כי הסיבה לסיום השותפות בין נייקי לכוכב פריז סן ז'רמן היא שהברזילאי נחשד בהטרדה מינית של אחת העובדות בחברת ההלבשה וההנעלה. אתמול ניימאר הגיב להאשמות בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו, בו טען: מדובר בשקרים.

"לא נתנו לי את האפשרות להגן על עצמי", הסביר ניימאר לעוקבים שלו ברשת החברתית. "מעולם לא ניהלתי קשר מסוג כלשהו עם האדם הזה ולא הייתה לי שום קרבה אליו. אפילו לא הייתה לי הזדמנות לדבר איתה, להבין את הסיבה האמיתית לכאב שלה. האישה הזו, כעובדת, לא זכתה להגנה. אני, כספורטאי תחת הסכם חסות, לא זכיתי להגנה".

בדיווח על הפרידה בין נייקי לניימאר נכתב כי זו התרחשה מכיוון שהכדורגלן סירב לשתף פעולה עם חקירת החברה שניסתה לבדוק את טענות העובדת. הברזילאי הגיב לכך: "טוענים שלא שיתפתי פעולה עם החקירה וזה מגוחך, זה שקר. לפי הכתבה, נראה שב-2016 הם כבר ידעו על האירוע הזה. אני לא ידעתי! ב-2017, 2018 ו-2019 נסעתי לקמפיינים של פרסום, לצילומים, עם אותם האנשים, ואף אחד לא דיבר על כך. עניין כל כך רציני ואף אחד לא עשה כלום! אז מי באמת אחראי?".

ניימאר, שגם קבוצתו וגם נבחרת ברזיל לובשות מדי משחק המיוצרים על ידי נייקי, חתם את הפוסט: "אני באמת לא מבין כיצד חברה רצינית מסוגלת לעוות יחסים עסקיים שמתועדים במסמכים. המילים שנכתבו לא ניתנות לשינוי, הן ברורות מאוד. כמה אירוני הגורל, שאצטרך להמשיך לענוד על החזה מותג שבגד בי. אלה החיים! אני נשאר חזק ומאמין שהזמן והתקופה האכזרית הזו יביאו את התשובות האמיתיות".

עוד באותו נושא: נבחרת ברזיל, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי