רשמי: פטר בוס מונה למאמן ליון עד 2023

פטר בוס, ז'וניניו, ז'אן-מישל אולס | ליון, רשמי

לאחר שפוטר מלברקוזן במרץ האחרון, אקס מכבי תל אביב חתם במועדון פאר נוסף. ההולנדי החליף את רודי גרסיה וקיבל חוזה לשנתיים. מסיבת העיתונאים החגיגית והצגתו ביום ראשון הקרוב

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

מאז שעזב את מכבי תל אביב בתום עונת 2015/16, פטר בוס הספיק לאמן מועדוני פאר בכדורגל האירופי כמו אייאקס, בורוסיה דורטמונד ובאייר לברקוזן. היום (שבת) הוא חתם בליון עד יוני 2023, ובכך הוסיף לרזומה עוד מינוי יוקרתי. הצגתו הרשמית תהיה ביום ראשון הקרוב.

הקבוצה הצרפתית סיימה את העונה במקום הרביעי, ופספסה פעם נוספת את הכרטיס לליגת האלופות. לאחר מחזור הנעילה, המועדון החליט לפטר את המאמן רודי גרסיה. הקבוצה שהגיעה בעונה שעברה לחצי גמר ליגת האלופות סימנה את כריסטוף גאלטייה, שהוביל את ליל לאליפות סנסציונית, אך נתקלה בסירוב. לאחר מכן, ראשי המועדון פנו לאקס מכבי תל אביב, והציעו לו חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

את העונה האחרונה החל פטר בוס כמאמנה של באייר לברקוזן. הקבוצה התברגה בצמרת הטבלה במחצית הראשונה של העונה, והיא אף העפילה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, בבית בו שיחקה גם הפועל באר שבע. לאחר החזרה מפגרת החורף, לברקוזן נגררה למומנטום שלילי ויצאה מהרביעייה המובילה, מה שגרם לפיטוריו של ההולנדי בן ה-57 בחודש מרץ. אחרי שאימן שתי קבוצות גרמניות, הוא צפוי לעשות את דרכו למועדון פאר נוסף, הפעם מהליגה הצרפתית.

פטר בוס. מינוי יוקרתי נוסף להולנדי | Guido Kirchner/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי